Sub semnul mișcării


Cel mai bun cuvânt care descrie cum a fost Bucureștiul în acest weekend. Acum desigur, depinde de care parte a baricadei v-ați aflat, că poate merge la fel de bine și antonimul. Una peste alta, am ajuns și noi sâmbata la Maraton, nu ca să alergăm, din păcate, ci ca să ne vedem cu Scooby. O activare drăguță a celor de la Boomerang, alături de care hunii s-au simțit bine: au pescuit, s-au pozat cu tot ce le-a apărut în cale, au alergat după baloane de săpun, au mai copilărit un pic și eu alături de ei. Mulțumesc, Ana, pentru asta.

IMG_20141004_111626

Totul însă într-un haos de nedescris a ceea ce a reprezentat celelalte activări din cadrul maratonului. Sau maratonul în sine, poate, dar nu vreau să mă pronunț doar din postura spectatorului. Nu cred că am stat mai mult de o oră, hunii alergau care încotro și anunțurile din ce în ce mai dese de copii pierduți și regăsiți, m-au făcut să-mi pierd apetitul. Așa că am mers să admirăm micii alergători de pe margine și să culegem vreo 3 kg de ghinde, preț de două ore. Apropos de care, ați auzit? E toamnă!🙂

2 thoughts on “Sub semnul mișcării

  1. Noi am mers chititi pe alergat, dar am remarcat partea mai buna a organizarii, fata de anii trecuti. In primul rand la finish, unde nu “eliberau” copiii din zona incercuita pana nu erau revendicati🙂

    Cu Scooby nu ne-am intalnit, cred ca era pe traseu cand am ajuns noi la cort. Dar… s-au jucat ai mei intre curse si dupa curse, pentru “cheile” care nu se potriveau neam… abia am putut pleca de-acolo. Voiau si ei sa reuseasca, macar odata, sa deschida lacatul!

    • Noi n-am fost anii trecuți, așa că nu am cu ce să compar, dar cu siguranță se putea și mai bine.
      Îmi pare rău că nu ne-am văzut.

Leave a Reply

