Fire de dragoste, după prima etapă


Știți cât înseamnă 2600 de grame și 48 de cm? Înseamnă niște huni născuți la 34 de săptămâni. Cam cât din vârful degetelor până spre cot. Niște copii mari, pe lângă alții. Ieri am rememorat aproape clipă de clipă cum a fost când am născut. Și aproape fiecare minut din cele 3 zile în care am fost în spital. Deloc întâmplator, cu toate că nu mă așteptam să se întâmple fix ieri. Și fix imaginea asta mi-a rămas în minte, că hunii mei foarte mici, de fapt au fost mari.

Ieri am fost la Maternitatea Polizu pentru o donație cu dragoste și din dragoste. N-o să urmeze un articol pompos cu cifre multe despre această campanie. O să vă spun doar că, da, s-a făcut o singură donație deocamdată. Mică, dar extrem de mare în același timp: 50 de seturi de hăinuțe, 20 de căciulițe și 25 de cuiburi, destinate bebelușilor prematuri de la Maternitatea Polizu. În luna octombrie, alte trei maternități din București vor beneficia de aceleași donații. Habar n-aveti cât de mult înseamnă de fapt asta.

Campania continuă și puteți face donații până la finalul anului. Eu deja mai am două cliente pe lista și mă bucur teribil că sunt parte din toata treaba asta. Mai multe detalii aici.

Fire de dragoste este o inițiativă a Asociației Unu și Unu, împreună cu Micolino și cu sprijinul Totul despre Mame.

fire de dragoste poza

Leave a Reply

