Camera de huni


IMG_20140815_195440IMG_20140816_125627

Adica cea de mai sus, camera noua de huni. Cu alb si albastru si doua paturi pe roti, si doua sifoniere si doua birouri. Si un cos de camera cu Winnie the Pooth. O camera pe care o ador, desi tipul asta de model merge mai bine intr-o camera mai spatioasa. Nu am avut cum sa adaug mai multe locuri de depozitare, dar gandesc niste rafturi. Ii lipsesc doua scaune de la Ikea si o perdea.

Este o camera minune, va zic. Camera care i-a facut pe huni sa adoarma singuri. Pentru prima oara in 6 ani. La 5 ani si 11 luni, mai exact. Fara niciun parinte care sa adoarma inaintea lor, pe nicio saltea intre huni. Treaba buna dureaza deja de 3 zile, deci incep sa cred ca va deveni obisnuinta. Eu inca ma gandesc ce sa fac cu atata timp liber. 🙂

Hunii o adora. Ieri au stat toata ziua in camera lor. Maine-poimaine inchid si usa cu cheia… Creditul pentru aceasta minune il merita cu prisosinta TH (tatal hunilor), care a gasit modelul pe net-ul mare si s-a ocupat de toata treaba. Nu a costat mult, am facut totul pe comanda si a fost gata cam in 2 saptamani. Merge la fix in 8 metri patrati.

Am baieti mari acum. Mai trebuie doar sa vad cum recuperez ‘timpul nostru’, ala de small talk dinainte de somn. Un small talk deosebit de important, la care nu as vrea sa renunt.

4 thoughts on “Camera de huni

    • da, si mie imi place mult. era singura solutie ca sa mai economisim ceva spatiu. am gasit modelul pe net, nu e chiar meritul nostru 🙂

      pup

Leave a Reply

