Legoland, here we come!


Au mai ramas exact 20 de zile, cu cea de azi cu tot, pana cand voi lasa blogul in paragina. Adica pana la vacanta mult asteptata!

Mergand pe principiul ca n-am cum sa ratez daca aleg ca destinatie un parc de distractii (experienta Disneyland Paris spune asta), am decis sa alegem tot un parc de distractii care sa-i multumeasca pe cei doi vizigoti ai familiei. Am ales Legoland, ca-i vestit tare si hunii sunt fani lego. Ne-am uitat impreuna pe poze si-am hotarat impreuna ca n-are ce sa strice. Am ales primul, originalul, cel nascut prin 1968, adica Legoland Billund, din orasul cu acelasi nume, din Danemarca. Parca as vrea sa dau o fuga si pana in Copenhaga, la Tivoli, daca tot suntem in apropiere, dar e posibil sa nu ma lase bugetul, mai vedem.

Asadar, daca numaratoarea inversa a inceput (intre noi fie vorba, a inceput de vreo doua luni), ma documentez pentru aceasta calatorie de fiecare data cand am un moment liber. O sa plec iar dupa mine cu un dosar bine pus la punct cu harti, adrese si tot soiul de contacte, desi cu siguranta Billund nu este Paris. However, un site util am gasit aici si alte cateva informatii aici, daca chiar va intereseaza. 🙂

Nu am ales ca si cazare Hotel Legoland din buza parcului cu acelasi nume, intrucat bugetul, stiti voi, nu vrea sa faca pace cu mine. In schimb, norocul da, si am gasit Lalandia Land complex, la 10-15 minute distanta de mers pe jos pana la parcul magic. Si bine am facut caci: vom sta intr-o casuta tip apartament, complet utilata (bucatarie and stuff), cu terasa si curticica din cadrul unui complex cu o gramada de atractii pentru vizigoti: piscine (atat in aer liber cat si acoperite), tot soiul de locuri de joaca si cate si mai cate. Or so they say.

Dar cum nu vreau si nu pot sa fac review-ul acum, las pozele sa vorbeasca, fac mai mult decat toate cuvintele acestui post.

PS: daca ati fost pe acolo si aveti extra info, sunt ca un burete, please do share!

lalandialegoland_billund_knights_kingdom_2legoland_billund_miniland_1legoland_billund_pirate_land1legoland_billund_polar_land_2

Sursa foto: aici si aici.

2 thoughts on “Legoland, here we come!

  1. Buna Luminita, noi am fost anul trecut chiar la asta si a fost SUPER ! As mai merge oricand, ceea ce nu pot spune despre Disneyland… Nu am stat langa parc, sper sa puteti merge mai multe zile. Noi am fost doar o zi, dar parca aveau niste oferte sa mai intrii o data de care nu am profitat. Ca sfaturi : ia-le slipii de baie si un prosop sa-i stergi, ca sunt niste activitati cu apa gen topogane, bataie cu jeturi de apa, etc. Cozile sunt mult mai mici decat la Disneyland, cel putin la atractiile la care am fost noi, pt copii mai mici. Parca la cele pt copii mai mari era mai aglomerat (e dupa inaltime, stau cu un par la intrarea atractiei si ii masoara pe cei mici). Lumea face picnic, merg chiar cu gentile frigorifice. Se pot inchiria carucioare, desi s-ar putea sa fie cam mari pt asta. Parcul nu e f.mare, dar noi intr-o zi inceputa nu f.devreme abia i-am dat ocolul. Distractie placuta, va invidiem ! 🙂

    • Ah, draga mea, ce bine ca mi-ai scris! Multumesc de info, chiar imi sunt utile! Stiam ca ati mers la un Legoland, dar credeam ca la cel din Germania, si n-am mai vrut sa te bat la cap si cu asta.
      Noi o sa stam 5 zile acolo, si mi-am propus sa merg in parc vreo 3 zile, ca sa avem timp sa-l exploram pe indelete!
      Ce bine sa se poate intra cu mancare si bautura, n-as fi vrut neparat sa ne hranim cu fast food 3 zile.
      Ma bucur sa aud ca a fost fain si v-a placut, asta imi da si mai mare incredere, chiar ca numar zilele pana atunci.
      Si tips-ul pentur carucioare e bun, sincer nu stiu daca ai mei sunt prea mari pentru asta :)))), la Disneyland am inchiriat si aveau aproape 5 ani 🙂

      Vom vedea, oricum, abia astept, iti multumesc inca o data de info!

      Va pupam!

Leave a Reply

