Cum sa culci gemenii


Cred ca e primul video din categoria funny pe care-l postez pe blog, nu fac de regula astfel de lucruri, dar asta e absolut genial :).

http://video.rol.ro/cum-sa-culci-gemenii-79362.htm  

E ceva adevar acolo, va zic sigur, doar ca eu am ales sa:

– ii culc in aceeasi camera

– la varsta celor din clip eu nu ii lasam sa adoarma singuri, stamea cu ei fie eu fie tatal de huni pana adormeau. Bine, m-ati prins, hunii au aproape 6 ani si noi inca mai facme asta :).

– pana pe la vreo 2 ani aveau paturi din care nu puteau sa coboare singuri, dar oricum asta nu ar fi contat prea mult, atata timp cat eu eram acolo pana adormeau. Adica sunt acolo 🙂

Cu toate astea, usor nu ne e nici acum, cred ca nu exista lucru mai greu de cerut unui copil decat sa stea cuminte. Sau sa nu vorbeasca. Mie imi ia cam o jumatate de ora dupa ce ne punem in pat sa ii fac sa taca din gura, sa nu mai vorbeasca unul cu altul sau cu mine. Apoi, depinde de gradul lor de oboseala, cam inca o jumatate de ora in care sa nu mai misune ca viermii.

Recente, inainte de culcare:

Edi: “Mami, e plictisitor sa nu vorbesti si eu nu pot nici sa vorbesc in gand, nici sa vorbesc singur.” 🙂

Robi: “Mami, dar eu chiar nu stiu cum sa stau cuminte. Si chiar nu pot.” 🙂

Dupa care o lunga discutie despre rabdare. Apoi am atipit si cand m-am trezit, aveam vreo 3 plusuri pe piet, puse stiva unul peste altul. Ah, what a vivid life is the one with kids around! 🙂

Leave a Reply

