Planes: Fire & Rescue (2014)


Un scurt review din perspectiva huneasca de 6 ani. Am vazut Planes 2, de fapt, Planes: Fire & Rescue 2014 (in traducere Avioane: Echipa de interventii) acum vreo doua saptamani si a fost unul dintre putinele filme pentru copii pentru a carui vizionare nu a trebuit sa duc munca de convingere. Paranteza: inainte de a ne hotari la ce film mergem, sau daca mergem, vedem cateva trailere, decizia finala fiind a hunilor, desigur.

planes-fire-rescue-314215l

Eu n-am vazut Planes 1, asa ca nu pot face comparatie intre cele 2. Am vazut Cars 1 (ehe, ce vremuri!), nu pot sa compar mere cu pere, totusi. Dar:

  • hunii au fost cuminti pe toata durata filmului
  • au ras la cele mai multe faze amuzante
  • au pus intrebari pe subiect
  • au trait momentele o data cu personajele
  • si-au amintit de prima parte (pe care ei au vazut-o) si au recunoscut unele personaje
  • au tresarit la anumite scene 3D (ehe, sunt inca mici, am zis eu)
  • daca adaugam ca la final am ramas in mall sa jucam sah, declar o dupa-amiaza reusita. Desigur, fara legatura cu Planes 2, pe care totusi il recomand.

Next in line: Escape from Planet Earth, alegerea tot a hunilor (fac ce fac si nu mai apuc sa vad Frozen pe ecranele noastre)

Sursa foto si o mica recenzie aici.

Leave a Reply

