Cronica unui concediu reusit


Pentru noi un concediu reusit inseamna sa fie scurt si cu atractii pentru pici. Daca la asta mai pui si ceva soare pentru mami de huni si cat mai multa liniste pentru tati de huni, ne-am facut de o vacanta frumoasa. Asa de frumoasa, ca mai-mai ce as fi vrut sa fie si mai lunga. Dar nu-i nimic, asta a fost de abia incalzirea. 🙂

DSC00487

They say it gets better with time

Ei bine, asa este. A fost unul dintre cele mai faine concedii la mare din ultimii 10 ani si cu siguranta cel mai reusit de cand mergemcu huniila mare (adica vreo 6). Plecand de la faptul ca am reusit sa fac bagajele fara nicun fel de lista si ca n-am uitat nimic, pana la faptul ca am reusit sa indes totul in numai 2 trolere. (Plus o plasuta de jucarii de nisip, dar asta nu se pune, oricum nu le puteam pune in troler, nu?). Si-am avut parte de vreme buna, cu vant din pupa cat sa nu simta mama hunilor ca se prajeste (am ratat la mustata furtuna din statiune, din seara precedenta sosirii noastre), am avut huni cooperanti, relativ mancaciosi si fara frica de apa marii sau a piscinei, nu ne-am imbolnavit, nu ne-am plictisit si nici n-am cheltuit o avere. Ca si anul trecut, am fost tot in Saturn, tot la Hotel Sirena (nici macar numele nu ma deranjeaza), si n-am avut telefon de serviciu, a crapat undeva pe la mijlocul vacantei, asadar chiar nu stiu ce mi-as fi dorit mai mult.

O statiune prietenoasa

Cred ca pot numi asa statiunea Saturn. Dar tineti cont ca nu sunt foarte pretentioasa in acest sens. Preturile mi s-au parut decente, si pe plaja si in statiune (asta sau am setat asteptarile corect inainte sa plec de acasa), plaja curata, chiar si pe finalul zilei, apa la fel, a fost liniste (no music, nu stiu daca pentru ca n-am nimerit chiar in full sezon). In statiune a fost cam aglomerat, prea multi talciocari pe metru patrat si relativ niciun parc pentru copii. Si cand spun parc, nu ma refer la cele de distractii (era unul, cu distractii pe bani, cat sa ai ce face cu copilul daca e foarte plictisit), ci la unul in care sa respiri niste liniste si niste aer curat. In rest, nu am de ce ma plange. Mai vreau.

Cateva poze aici.

Leave a Reply

