Stylish Moms


Despre mine si despre faptul ca increderea in propriile forte scazuse la un moment dat spre zero, mi-am dat seama abia in urma cu vreo 4 ani. A existat un trigger, evident, asa cum exista aproape intotdeauna cand vine vorba de o schimbare radicala. Al meu nu e din cele mai fericite, nu vi-l doresc. Cert este ca dupa un an in care m-am neglijat cu totul si am purtat numai negru, an venit dupa alti ani multi in care eu n-am fost pe lista proprie de prioritati, balonul a facut poc. Cu zgomot chiar. Si-am schimbat toata garderoba. Si-am schimbat stilul, cam la 360 de grade. Si, fara sa-mi dau seama, iata ca doar dupa niste ani pot spune asta, am schimbat optica. Am schimbat cum ma vad eu pe mine insami, m-am reinventat si ma reinventez de-atunci continuu, din toate punctele de vedere, si m-am hotarat sa nu ma opresc vreodata. Si, Doamne, ce bine am facut! Am mai scris despre asta aici.

Trecand insa la subiect, sambata am fost la Stylish Moms, un eveniment powered by Urbankid, un eveniment care mi-a placut, mi-a dat de gandit, si care mi-a intrecut asteptarile din punct de vedere organizare si informatii primite. Ii multumesc si pe aceasta cale Danei pentru invitatie, ma bucur ca m-am impulsionat sa ajung, desi marturisesc ca nu m-a convins inca de la inceput, din perioada de promovare de dinaintea evenimentului.

Habar n-aveam ca poti trata fashion-ul si stilul de viata ca pe un curs din care sa inveti atatea lucruri utile. Cam asta a fost pentru mine acest eveniment, un fel de teorie a frumosului, bine sustinuta si argumentata, dincolo de o intalnire cu o serie de stylish moms foarte dragi mie, de altfel.

afis alb portrait

Stylish Moms este la a treia editie, prima insa pentru mine, si trateaza subiecte ca moda, trends si stil de viata. Vestimentatie, accesorii si stil de viata. Sanatate, dintr-un anumit punct de vedere, si stil de viata🙂. Pe mine m-a invatat cum sa fiu si mai bine cu mine. Am plecat de acolo cu o gramada de sfaturi despre cum sa-ti alcatuiesti tinutele, despre cum ne imbracam vara si ce mai e la moda, despre accesorii si ochelari de soare (tot un accesoriu pentru mine), despre costume de baie, despre destinatii turistice si bagajul de vacanta si chiar despre cine te poata ajuta daca vrei sa te lasi de fumat. 🙂

O experienta faina despre mine, nu-mi pare rau ca am stat jumatate de zi de weekend departe de familie (ceea ce este mult, foarte mult), am plecat de acolo cu multe lucruri noi invatate.

 

2 thoughts on “Stylish Moms

    • teoretic da, 360 inseamna un cerc complet. definitia lui 360 degree change inseamna a complete/all around change, e un termen des utilizat in marketing/publicitate. adica o schimbare radicala, de la zero, utilizand toate mijloacele posibile. despre asta vorbeam eu. pentru tine poate inseamna sa te intorci de unde ai plecat, pentru mine inseamna exact contrariul🙂

      merci de comentariu, util!🙂

Leave a Reply

