Work at Home Moms Romania


insigna-wahmAstazi despre un proiect frumos si pe cat de frumos, pe atat de indraznet. Am vrut sa scriu de ceva vreme despre asta, si chiar am inceput de cateva ori, dar iata ca de abia azi am reusit sa finalizez ceva inteligibil.

Vorbim astazi despre o Asociatie care ajuta mamele care vor sa lucreze de acasa. Un topic/domeniu controversat si riscant. Am cochetat de cateva ori cu ideea myself. E greu. Uneori pare imposibil. Dar doamnele astea multe si furmoase mi-au dovedit contrariul. Nu e pentru oricine, totusi…. Sa lucrezi de acasa poate fi un vis frumos, poate fi un vis implinit, sa faci ce-ti place, pentru tine, si sa ai si familia sub un ochi. Sa-ti poti lua zilnic copiii de la gradinita poate fi o realizare importanta pentru unii. Sa lucrez de acasa insa nu e pentru mine… mi-ar lipsi prea mult activitatea sociala cu care m-am obisnuit si confruntarea zilnica cu anumite categorii de oameni… Unde mai pui ca daca stau 3 zile fara tocuri simt deja mancarimi in talpa, si nu vreau sa le port in casa, asadar… nope.

Imi pare rau daca nu e un post incurajator, asta se vrea de fapt sa fie! Asadar reiau, mai jos, cate ceva despre misiunea Asociatiei Work at Home Moms, direct de la sursa, in speranta ca actiunile lor vor fi auzite de cat mai multe mame pentru care a lucra de acasa poate fi si este Solutia.

WAHM Romania este o initiativa sociala menita sa vina in sprijinul mamelor active si constiente de importanta lor vitala in cadrul familiei. S-a putut numi o comunitate inca din primele zile de la lansarea ideii, datorita sutelor de persoane care au aderat cu entuziasm la pagina de Facebook  dedicată curentului ”work at home moms” in tara noastra.

Ulterior, proiectul s-a cristalizat in infiintarea Asociatiei Work At Home Moms.

Este un proiect complex si dificil, dar alternativa este sa lasam totul cum e, pentru ca ”merge si asa”. Nu, nu merge si asa, niciodata nu a mers, dar ne-am complacut in solutiile aflate prea la indemana: crese si bone, program de 10 ore, 6 zile pe saptamana, de educatie se ocupa profesorii ca d-aia primesc salariu, eu plec in Spania sa am grija de copiii mei, ingrijindu-i de fapt pe ai altora. Nu mai merge asa, trebuie ca sotii sa vada asta in ochii sotiilor, iar sotiile – in sine.

Mamele din Romania au nevoie de ajutorul vostru. Fiti alaturi de noi asa cum si mamele voastre au fost (sau ati fi vrut să fie) alaturi de voi. Starea de bine a unei natiuni izvoraste din fiecare camin si toate firisoarele acelea de dragoste pe care le vrem unite spre binele general sunt in pericol sa sece sub parjolul indiferentei. Vrem sa muncim, dar nu oricat, oricum si oricui, ci asa cum muncesc mamele: cu dragoste, cu rabdare, dand viata.

To sum up

Sau ce mi-a placut mie cel mai mult din ce am citit la ei pe site:

Este extrem de important sa modificam perceptia pe care societatea o are despre femeile ce aleg sa isi petreaca cea mai mare parte a vietii in mijlocul familiei si sa acordam femeilor roditoare din viata noastra sansa de a inflori biologic, profesional si intellectual, facand uitata eticheta de ”femeie casnica” pe care am evitat-o in titulatura comunitatii tocmai datorita aurei nedorite ce o inconjoara.

Mai multe detalii pe site-ul Asociatiei si pe pagina lor de Facebook.

 

One thought on “Work at Home Moms Romania

Leave a Reply

