Marea intalnire a multipletilor


Au trecut mai bine de 6 ani de cand am aflat marea veste. Caci mare a fost, si vestea si socul, cand am aflat ca voi avea gemeni. Dupa ce m-am dezmeticit, si dupa ce a trecut si perioada analizelor de inceput, au inceput cautarile. Intrebarile. Framantarile. O nevoie acuta de informatii despre tot ce poate presupune o sarcina cu gemeni. Pe masura ce inaintam in problema, nu doar ca nu descopeream foarte multe, dar parca mai rau ma confuzam. O singura comunitate disponibila la acea vreme, relativ mica si rar utilizata, zero carti despre gemeni pe piata romaneasca (asta cred ca e valabila si acum), zero recomandari spre alte comunitati sau locuri din afara care mi-ar fi putut satisface, up to some extent macar, nevoia de informatii.

Asa ca m-am resemnat si am deschis acest blog. 🙂 Si-am hotarat sa scriu macar prin ce trec eu, ca sa ii ajut si pe altii aflati in aceeasi situatie. A fost o idee excelenta, posturile de la inceput au si acum trafic foarte mare, iar pe alocuri blogul functioneaza ca un fel de forum. Cine stie, poate pe viitor o sa scriu si o carte despre asta, cred ca ar fi utila pentru multi.

Intre timp insa lucrurile s-au mai schimbat. Parintii de multipleti sunt din ce in ce mai multi si surse de informatie asisjderea. Nu suficient promovate, insa. Asadar, pentru toti parintii de multipleti care ajung pe blogul meu, aflati ca exista un Grup pe Facebook (Clubul mamicilor cu gemeni/tripleti) cu peste o mie de membri, unde veti gasi parinti de gemeni sau tripleti, precum si raspunsuri la o multime din intrebarile voastre. Mai mult decat atat, va recomand si Asociatia Unu si Unu si comunitatea Micolino, care va asteapta cu programe si proiecte legate strict de nevoile unor parinti de multipleti.

Unul dintre astfel de proiecte este Multi Party, sau marea intalnire a multipletilor, unica la nivel national, care va avea loc maine, 31 mai 2014, in mai multe orase din tara. In Bucuresti ne intalnim in Parcul Lumea copiilor (Sector 4), la Foisorul Fanfarei. Punctul de intalnire este intrarea principala, langa Palatul copiilor, la fantana.Veti avea ocazia sa ii cunoasteti pe organizatori (si ei parinti de gemeni), dar si sa va intalniti cu alti parinti ca voi, sa impartasiti experiente, intrebari, cunostinte.

Mai multe informatii despre proiect gasiti pe site-ul Asociatiei Unu si Unu si pe Pagina de Facebook Micolino.

VIZUAL-SITE-55

 

Leave a Reply

