Viata la tara cu hunii


A fost scurta, de 4 zile, intr-o vacanta de-un 1 mai muncitoresc a carui adevarata semnificatie am uitat-o cei mai multi dintre noi. Acum 1 mai inseamna doar deschiderea sezonului estival la mare, Vama Veche, vacanta si distractie. Pentru  noi a insemnat o vizita scurta la tara, la rudele de la Calafat.

Imi amintesc cu drag si dor de vacantele mele la tara si-mi pare rau ca hunii nu au parte de asa ceva. As fi vrut sa aiba parte si ei de tot ce am avut eu parte, de aer curat si viata sanatoasa, lipsita de griji, de animale la tot pasul, de colbul sanatos de tara, de fructe si legume, mancate direct de pe crengi, mai mult sau mai putin copate. Parca asta este de fapt adevarata copilarie, sau cel putin asta a fost pentru mine, a lor este cu siguranta mult diferita.  M-am bucurat sa descopar alti huni la tara, si desi nu e prima data cand am mers acolo pentru mai multe zile, acum parca a fost prima oara cand n-am stiut ca-i am cu mine. De dimineata in colb si-n aer curat, bot in bot cu cateii sau cu pisicile (de care doar acolo nu le e frica), au mancat si-au dormit de-au rupt. Si vremea a tinut cu noi, asa ca ne-am intors nu doar mai murdari :), dar si mai bronzati de acolo. La bulgari nu le-a placut (am fost sa vizitam Vidinul), in schimb au admirat zi de zi Dunarea, de fiecare data in alta ipostaza. Si si-au ales fiecare un copac preferat din gradina :).

Cel mai tare m-am bucurat de apropierea lor fata de natura si fata de animale. De curiozitatea lor si de bucuria pura de copii care descopera lucrurile simple si frumoase. Pozele vorbesc de la sine, a fost chiar frumos, musai sa repetam experienta.

IMG-20140503-00556

PS: bucuria lor cea mai mare a fost joaca in nisip in ciorapi si hranitul cateilor. 🙂

IMG-20140502-00506

Leave a Reply

