Recomandarea zilei: idei de retete sanatoase, by Mariapopa.com


Una dintre cele mai mari dorinte ale mele ca mama a fost si este sa-mi hranesc copiii sanatos, sau cat mai sanatos cu putinta, luand in calcul contextul vietii noastre de zi cu zi. Nu cred ca mi-a iesit, dar am trecut de etapa in care ma simteam (prea) vinovata pentru asta. Mancam binisor spre acceptabil cu totii acum, chiar daca in continuare hunii au preferinte putine si fixe, si nu mereu calitative, cand vine vorba de mancare.

Iata de ce mi se pare cel putin interesant proiectul pe care vi-l recomand in randurile ce urmeaza. Sa-i spunem un proiect de familie, despre care mi-ar fi placut sa existe cand eram si eu la inceput de drum. Long story short, este vorba despre o colectie interesanta de meniuri/retete pentru copii si nu numai, careia sper sa ii dati curs si pe care sa o gasiti cel putin inspirationala. Stiu sigur ca mamicile detinatoare de copii cu mofturi alimentare il vor aprecia, experienta-mi stie cat are de suferit inspiratia, atunci cand trebuie sa pregatesti 2-3 meniuri diferite pe zi pentru un singur copil. Si pe noi sper sa ne ajute, caci hunii par mai receptivi acum decat in alte ere. 🙂

Mai multe detalii pe site-ul proiectului, iar ca sa conving ca merita cel putin un click, iata meniul de marti:

Tartine cu somon afumat si morcovi cruzi

tartina somon

 

 

 

 

 

 

portocala

Paste integrale si legume al dente

paste cu legume

 

 

 

 

 

pere

Salata verde cu somon afumat

salata cu somon

 

 

 

 

 

 

Interesant este ca proiectul propune nu doar idei pentru meniu, ci si modul de preparare. Enjoy, like & share si de ce nu?, poate contribuiti si voi cu retete!

Sursa foto aici.

Leave a Reply

