Lecturi Urbane


Citesc (mai) dintodeauna in metrou. Pentru ca asa a fost sa fie, mereu pe drumuri lungi cu metroul si no extra time for reading otherwise. Ieri seara am avut parte de o surpriza in metrou, desi nu citeam. Am primit o carte pe care s-o citesc si sa o dau mai departe. De fapt, mi-am ales o carte din mai multe. Actiunea face parte din proiectul “Lecturi Urbane” (Citeste si da mai departe!) despre care puteti afla mai multe de aici.

Frumoasa surpriza, a doua de acest gen din acest an, despre conceptul de “Carte calatoare” am mai scris aici, dar actiunea de ieri nu apartine aceluiasi proiect. Despre “Lecturi Urbane” am mai auzit in treacat in trecut, marturisesc insa ca abia cu aceasta ocazie am aflat mai multe si-mi pare teribil de rau ca am ratat eveneminetul despre care vorbeste presa. LinkedIn si Facebook spun ca:

‘Lecturi Urbane’ este un proiect de implicare socială ce are drept obiectiv principal încurajarea lecturii în spaţiile publice şi crearea unui nou model de a contribui la binele comunităţii.

Campania este iniţiată de voluntarii Civika.ro şi face parte dintr-o demers de îmblânzire a spaţiilor publice prin crearea de poveşti.

Initiatorul “Lecturi Urbane” salasluieste si aici, Adrian Ciubotaru.

In concluzie, proiectul este unul frumos, caruia ii dau curs cu mare drag si abia astept sa citesc si cartea “Intr-o dimineata de toamna”, un roman de Alexandru George, cartea pe care am primit-o ieri in metrou. Felicitari si keep up the good work.

IMG-20140411-00349

PS: Daca aude cineva, mi-ar placea sa aflu si mai multe despre proiect, dincolo de pagina de facebook existenta. Cautarile mele pe Google nu m-au dus prea departe, dincolo de actiunile trecute, mult prea trecute. Multumesc.

Leave a Reply

