Carte calatoare 1


Am aflat acum vreo 2 luni de existenta acestui concept, o data cu initiativa lui Chinezu, Biblioteca blogerului roman, despre care puteti citi aici.

Revenind la oile conceptul nostru, o carte calatoare este o carte calatoare din blog in blog. Adica cineva se hotaraste sa cumpere o carte, o citeste si o da mai departe, pe blog, cuiva care are la randul lui, un blog. Asa a ajuns la mine de la Alexandra, cartea “Soseaua Catelu 42”, de Alina Nedelea. Era pe lista mea cumparaturi, atata valva virtuala a facut cartea asta anul trecut, incat am zis ca e musai sa o citesc.

tn1_soseaua_catelu_42_n_tipar_12_mm

Mult zgomot pentru nimic, as zice, nu m-a rascolit covarsitor, dar este suficient de atragatoare ca sa ma faca s-o citesc intr-o zi de duminica, cu hunii misunand in juru-mi. Dar este extreme de citibila si da, poate fi o experienta. Probabil nu 100% reala, sau cel putin mie nu mi-a venit a crede chiar tot. E ca un serial politist slab (cusut cu ata alba, cum ar spune tata), pe care te hotarasti totusi sa-l vezi pana la final, fiindca esti curios din fire si parca n-ai chef sa te apuci de nimic altceva.

En fine, am citit-o si-am dat-o mai departe spre Piticii Voinicii. Conceptul e fain si mi-ar placea ca povestea sa mearga mai departe.

7 thoughts on “Carte calatoare 1

  1. citesc cartea si ma incearca un sentiment ca uneori cartile se vand pentru ca scriu atatia despre ele,dar nu ca merita neaparat
    am participat la campania vallutar 2 si a meritat pt ca am citit multe carti interesante, am descoperit multi oameni pasionati de lectura si mi-am facut prieteni
    multumesc pentru carte, am fost deja contactata de o alta bloggerita care doreste sa o citeasca
    voi scrie si eu cateva cuvinte despre carte😀
    p.s.: noroc ca ploua afara si mai citesc ceva ca sa treaca timpul😛

    • exact asa anto, am citit-o ca sa treaca timpul. si da, clar, a fost virala treaba cu cartea ei, nu e talent acolo, cel putin nu scriitoricesc.

Leave a Reply

