Job opening, anyone?


Nu vrea sa fure sau sa primeasca de pomana. Vrea sa munceasca. Ceva, orice, chiar daca nu se potriveste pregatirii ei profesionale sau experientei acumulate pana acum.  Nimic extraordinar, ati zice, dar uite ca nu poate. Pentru ca are doi copii si pe absolut nimeni care s-o ajute sa-i creasca. Fizic, in afara de ea, nu are cine sa stea cu ei. Si-atunci e nevoita sa lucreze de acasa. Asa cum e de asteptat, nu se inghesuie lumea sa-i caute serviciile. Dar ea ar face totusi cam orice tip de job, atata timp ca i se permite sa lucreze de acasa. Puneti-va pentru o secunda in pielea ei, mie mi-e greu sa-mi imaginez cum as gasi o solutie.

Preiau povestea de la Bogdana, de la care am si aflat-o initial, si va recomand sa-i acordati o sansa. Un share sau o propunere de colaborare.

 

Ca si poveste, nu stiu ce sa va spun exact. Mie imi vine destul de greu sa cer ajutor in felul asta. Ma simt foarte prost in primul rand si in al doilea rand ma gandesc ca poate sunt multi altii care au nevoie mai mare de ajutor decat mine. 

 

Eu imi doresc doar un loc de munca. Daca se poate sa fie ceva content writer, administrare blog, organizare evenimente de tot felul (am experienta mare), responsabil social media, redactare articole, redactare contacte de tot felul, acte constitutive si orice altceva as putea lucra de acasa.  

Nu ma simt bine sa imi dea lumea degeaba fara sa fac nimic. Am mai primit ajutor, adevarat, dar venea din partea oamenilor pe care ii cunosc. Asa, imi vine tare greu. 

Daca vreti sa scrieti despre mine, puteti scrie urmatoarele: 

Sunt mama a doi copii, pe care ii cresc singura de mai bine de 5 ani. Ambii copii merg la scoala. Dupa amiaza sunt amandoi acasa si pentru mine este ideal sa fiu si eu acasa cu ei. 

Nu pot avea un loc de munca cu program normal, din cauza programului scolar al copiilor, necesitatea de a fi luati de la scoala la ora 12:00, asta fiind si motivul pentru care nu am unul. M-as descura foarte bine cu toate cele enumerate mai sus. Dar as putea face si altele, daca exista cerere. Nu stiu, calcat haine poate, la mine la domiciliu. Sau orice altceva ce m-ar ajuta sa fiu acasa, sau sa plec doar pentru scurte perioade de timp.

Am nevoie de lucru urgent, deoarece am de platit chirie si intretinere (cu care sunt foarte in urma, printre altele).  

Nu imi gasesc un loc de munca nu pentru ca nu am experienta sau capacitatea, ci doar pentru ca am doi copii.

Dar nu vreau nimic degeaba sau de mila. Vreau doar sa muncesc si sa castig bani sa imi cresc copii. Caut colaborari. Optiunile mele sunt destul de limitate.

Leave a Reply

