Kinder surprise


Ce faceti cu hartiutele din interiorul surprizelor de la ouale Kinder? Cele cu instructiuni de montare pe o parte, si imaginea surprizelor din colectie, pe cealalta. Eu le arunc. Erata, le aruncam. Pana cand s-au prins hunii ca e trecuta si o adresa de internet acolo si s-au gandit sa o accesam, poate e vreun joculet, ceva… Eram sigura ca e doar reclama, dar dupace a m vazut cate hartiute au strans special pentru asta, m-am lasat pe mana lor. Asa am reusit sa vad ca, pe hartiutele cu pricina, e si un cod. Pe care-l introduci intr-un camp special, o data ce accesezi adresa de internet de pe hartiuta. Si descoperi un joc. Unele chiar foarte bine realizate, altele jocuri pur si simplu, ca toate jocurile. Altele educativ-informative, de exemplu, pentru una dintre colectiile lor de animale, daca dai click pe fiecare animal in parte afli informatii tip documentar despre el (ce este, ce face, unde traieste etc). Toate joculetele sunt in limba romana si au o grafica cel putin placuta.

Kinder surprise chiar a fost o surpriza pentru mine, scuzati-mi ignoranta, dar chiar habar n-aveam.

PS: da, eu sunt mama aia denaturata care le cumpara copiilor cate 1 ou Kinder pe seara, ca mita pentru cele 10-12 ore de ‘lipsa de mama’. In plus, ii las sa se joace si pe calculator once in a while si mananc eu toata ciocolata.

kinder

Sursa foto.

 

4 thoughts on “Kinder surprise

  1. Nici eu nu stiam, nu m-am uitat niciodata pe hartiutele alea prea mult. Multam de informatie.
    Rusine, auzi mita! La colt pe coji de oua! Ma duc si eu sa ma asez la colt :))

  2. Si fata mea mai mare se joaca cu ceva jocuri dar de la surprize cu pufuleti, la alea trebuie sa activeze camera de la laptop sau tableta, sa puna imaginea la camera si ii deschide jocul
    cand primesc ou fetele mele ignora ciocolata, li se pare mult mai importanta surpriza.

Leave a Reply

