Despre reinventare si frumusete


Adica despre ce mi se intampla de cativa ani incoace. Am mai scris pe alocuri despre asta, dar sambata asta am primit un nou motiv sa mai scriu: Biothecare Estetika.

IMG_0150

Despre cat de important este sa ne simtim bine in pielea noastra, nu mai spun, pare deja un eufemism. Despre cat de important e sa ma simt eu bine in propria piele, si despre cat de important e sa am grija de mine, ei bine asta se vede in actiunile mele din ultimii ani. E important si ma face sa ma simt al dracului de bine, asadar n-am de gand sa ma opresc prea curand. Si apoi, imaginea conteaza, pe mai toate planurile, trebuie sa recunoastem asta. Intr-o masura mai mica sau mai mare, toti suntem preocupati de cum aratam. Si, de la o anumita varsta, e cazul sa avem mai multa grija de imaginea si de sanatatea noastra. Desigur ca eu n-am ajuns inca acolo :), la varsta la care sa-mi fac griji. Dar nu strica sa experimentez si sa incerc mereu, asta cu siguranta nu e plictisitor! 🙂

Sambata am participat la lansarea Biothecare Estetika in Romania. Nu prea sunt umblata prin centre de infrumusetare, multe dintre tehnicile discutate acolo au fost noutati pentru mine, iar despre ei nu stiam mare lucru inainte de eveniment. Dar ce-am vazut acolo m-a convins sa vreau sa incerc macar o data. Am stiut din clipa in care le-am trecut pragul ca nu voi regreta prezenta la eveniment: aparatura de ultima generatie, curatenie, atitudinea personalului, toate pareau desprinse dintr-o poveste, alta fata de ceea ce am fost eu obisnuita pana acum.

IMG_0220IMG_0216

Ce mi-a placut insa cel mai mult, dincolo de toate cele de mai sus, a fost ceea ce se cheama Medical Support System, un serviciu exclusiv Biothecare Estetika. Adica o echipa de medici, echipa ta proprie de medici, carora le spui ce vrei iar ei iti spun de fapt de ce ai nevoie. In functie de acest diagnostic, vei afla apoi ce tratament e indicat sa urmezi. Este vorba, mai mult decat de servicii de calitate, de consiliere in alegerea tratementului corect, aspect extrem de important in alegerea unui serviciu de infrumusetare, cel putin din punctul meu de vedere. De mentionat si ca serviciul Medical Support System este gratuit.

Asadar, m-am decis, o sa-mi fac un cadou in luna lui martie si voi merge la o consultatie la ei, si-o sa-mi fac si o microdermoabraziune cu pulbere de diamant – ei, cum suna asta? Tare-s curioasa de diagnostic si de pasii ce vor urma!

Mai norocoasa decat mine este Mamica Activa, care a beneficiat de un mic test chiar la eveniment, aflati mai multe detalii direct de la sursa. 🙂

Despre “Biothecare Estétika”

Marca “Biothecare Estétika” a conceput un sistem unic, prin care centrele sale de franciza beneficiaza de sprijinul unei echipe medicale care monitorizeaza, recomanda si face o analiza completa a tratamentelor din centrele detinatoare de franciza. Este un suport medical propriu si exclusiv.

Un personal profesionist cu peste 20 de ani de experienta in domeniul esteticii faciale si corporale lucreaza zi de zi sub indrumarea Dr. Rafael Herrerías Cirre (Diploma nr: 181 809 755). Revizuiesc ghidurile, intocmesc fisele clientilor, cauta solutii pentru orice problema ivita, astfel incat obiectivul Biothecare „NICI UN SINGUR CLIENT NEMULTUMIT” sa fie atins.

Mai multe despre Biothecare Estetika aici si aici.

Multumesc Cristina, pentru invitatie!

logo

3 thoughts on “Despre reinventare si frumusete

Leave a Reply

