Parenting prin ochii copilului: a mai ramas o saptamana


PARENTING PRIN OCHII COPILULUI

Conferinta de Parenting cu Jody Pawel si Urania Cremene

22 Februarie 2014

 “Iti mai amintesti cum era sa fii copil, ce simteai atunci si care erau nevoile tale? Cum erau relatiile cu parintii tai? Exista amintiri care iti aduc bucurie sau pe care ai vrea mai degraba sa le uiti?”

Eu da. Imi amintesc mai pregnant acum, cand am de crescut, la randul meu, copii. Unele amintiri nu sunt tocmai placute. Cele mai multe sunt frumoase, dar pe alocuri, vad, stiu, ca eu n-o sa procedez asemenea cu ai mei huni. Desigur ca nu stiu cum e corect, tocmai de asta si merg la acest eveniment. Am sperante mari, ce-i drept, poate mai mari decat am avut fata de alte evenimente. Merg sa invat, sa cunosc, sa experimentez. Cred ca orice eveniment de parenting este o ocazie buna, aproape de neratat, pentru ca parintii sa-si cunoasca mai bine copiii, cunoscandu-se in primul rand pe ei insisi.

A mai ramas o saptamana pana la ‘Parenting prin ochii copilului’, evenimentul organizat de Urania Cremene si sustinut impreuna cu ea, de Jody Pawel. Daca nu v-ati inscris inca, va sugerez sa o faceti.

Iar daca nu v-ati hotarat la care tema sa participati, va sfatuiesc sa asistati la amandoua:

–          In prima parte a conferintei vom vorbi despre Responsabilitate vs libertate. O tema dezbatuta des pana acum, dar nu suficient de des, dupa parerea mea.  Unde e granita dintre responsabilitate si libertate, cum sunt ele intelese in societatea noastra, si implicit, de catre noi, parintii? Si cum le transmitem aceste valori celor mici?

–          Spre a doua parte a zilei vom schimba putin registrul, numai putin🙂, si vom vorbi despre cum se cresc fetitele🙂. Mami, tati, nu voi fi o fetita toata viata. Cum o sa fiu eu, ca femeie? Vom vorbi despre stereotipuri, despre adevaruri si mituri, despre prejudecati, despre valori si non-valori. Toate centrate in jurul copiilor nostri.

Se anunta un program cu surprize, placute, cel putin daca comparam acest eveniment de parenting cu altele. Ah, si nu-ti face grji cu privire la copii, daca nu ai cu cine sa-i lasi. Ia-i cu tine, cei de la Lumea lui Momo sunt si ei prezenti cu ale lor ateliere minunate la Crafts & Play Corner, si le vor tine companie celor mai maricei. In plus, ai Breadsfeeding Corner, in cazul in care alaptezi si il vei lua cu tine si pe cel mic.

Cititi si despre Metodologia Parents Toolshop Consulting, si despre Jody Pawel, si despre Urania Cremene, ca sa nu ziceti ca nu sunteti documentati pana in maduva oaselor inainte de eveniment.

Si daca ati bifat toate cele de mai sus, nu va mai ramane decat sa va inscrieti aici.

fb parenting 714x264px

One thought on “Parenting prin ochii copilului: a mai ramas o saptamana

Leave a Reply

