Inca putin despre un altfel de eveniment de parenting


Preambul: Ce inseamna sa fii un parinte bun?

Am doi baieti de 5 ani si jumatate si habar n-am ce inseamna sa fii un parinte bun. Habar n-am nici daca ma apropii de acest concept, daca ma uit la huni cum au crescut pana acum si cam cum ne intelegem, pot doar sa presupun ca ne merge bine. Dar cu siguranta se poate si mai bine. Mereu e loc de mai bine. In orice domeniu si in mod special atunci cand vorbim despre cresterea si educatia copiilor.

Un parinte bun inseamna insa (si) un parinte informat, asta stiu sigur. De aici toate cartile de parenting pe care le-am citit si pe care le voi citi, de aici evenimentele de parenting sau parenting related in care ma implic si la care particip. Pentru vreau sa stiu. Nu caut retete perfecte, nu exista si nici nu vreau sa existe. Nu caut tipare. Caut experiente. Caut confirmari sau infirmari. Mi-e drag sa aud puncte de vedere diverse, mi-e drag sa vad parinti diferiti si abordari diferite, toate insa cu acelasi numitor comun: copilul si armonia in tot ce-l inconjoara. In ziua in care nu voi mai avea nimic de invatat, sau nu voi mai putea sa fac asta, voi fi un om steril. Iar in ziua in care voi inceta sa invat despre parenting si despre cum pot fi mai buna in aceasta provocare, copiii mei vor avea de suferit. Iata unul dintre principalele motive pentru care pe 22 februarie nu voi fi acasa, langa copiii mei. Voi merge sa invat despre parenting, cu Urania Cremene si Jody Pawel.

Un altfel de eveniment: Parenting prin ochii copilului

Evenimentul organizat de Urania Cremene este primul eveniment ‘altfel’ de parenting la care particip. Altfel insemnand ca lor chiar le pasa de cei pe care-i au ca target, ca in centrul atentiei se afla el, copilul, de la inceput pana la final. De la tematica si continut, pana la organizare si structura. Ma bucur sa vad ca oamenii astia (a se citi organizatorii) chiar s-au gandit la toate:

–          Continut si informatie de calitate: Jody Pawel si Urania Cremene, doua nume care vorbesc de la sine

–          Spatii special destinate intregii familii:

  • Crafts & Play Corner pentru cei mai mari, cu jucarii faine de la Marvelous Store si atelierele celor de la Lumea lui MOMO.
  • Beastfeeding Corner chiar in sala, pentru ca cei mai mici sa pape in conditii naturale oridecate ori doresc in timpul evenimentului.

Acum se poate si cu siguranta asta va insemna un precedent frumos, pe piata evenimentelor de parenting. Imi pare rau ca nu-i pot lua cu mine pe huni, din motive cat se poate de obiective, ar fi fost frumos si pentru ei, sunt sigura.

Reamintesc si cele 2 teme principale ale evenimentului, mai multe detalii aici.

Eu vreau libertate, ai mei ma vor responsabil.

fb parenting 714x264px

Mami, tati, nu o sa fiu o fetita toata viata! Cum o sa fiu eu, ca femeie?

fb parenting 714x264px

Retineti, asadar: 22 februarie, Urania Cremene, Expert Parent’s Toolshop Romania si Lumea lui Momo. Invitat special: Jody Johnston Pawel (parintele metodologiei Parent’s Toolshop, lider mondial in educarea parintilor).

Pentru inscrieri, click aici, grabiti-va, nu mai este mult. Biletele se pot cumpara si online.

LE: uitasem de parteneriatul cu fundatia Tineri pentru Tineri. Sau cum ar spune Bogdana, al carei articol va invit sa-l cititi: “Conferinta beneficiaza de un parteneriat cu totul si cu totul special, cu voluntarii de la Fundatia Tineri pentru Tineri. Vor fi acolo copii, adolescenti frumosi, responsabili, modele demne de urmat. 

Leave a Reply

