Parenting prin ochii copilului


Excelenta sintagma, cred ca doar asa poti face parenting. Cea mai indicata metoda, cea mai adecvata metoda de parenting, daca exista una care sa fie ‘cea mai’, este sa te pui in locul copilului si sa incerci sa privesti lumea prin ochii lui.

Despre “Parenting prin ochii copilului” ne va vorbi Urania pe 22 februarie, in cadrul unui eveniment cu acelasi nume. Invitat special al evenimentului Jody Pawel (owner al metodologiei Parent’s toolshop USA).

conferinta parenting urania

Pe agenda zilei de 22 februarie

„Eu vreau libertate – ai mei ma vor responsabil” – despre cum sa cresti un copil independent si responsabil, una dintre temele abordate in cadrul evenimentului.

Si nu in ultimul rand:

„ Mami, tati, nu o sa fiu fetita toata viata. Cum o sa fiu eu, ca femeie? Despre cum sa cresti o fata, care sa ajunga o femeie implinita si cu incredere in propria-i persoana.

Va puteti inscrie la oricare dintre teme sau, de ce nu?, la amandoua. Despre despre preturi si inscriere aici. Nu ratati nici pagina de Facebook a Uraniei.

Este unul dintre evenimentele pe care le recomand si la care mi-am propus si eu sa ajung. Ne vedem acolo?

2 thoughts on “Parenting prin ochii copilului

Leave a Reply

