Biblioteca bloggerului roman


Foarte interesanta ideea lui Chinezu, asadar m-am decis sa particip si abia astept sa vad rezultatele. Am dej o lista de carti pe care planuiesc sa le achizitionez si sa le si citesc in urmatoarele luni, asadar aceasta initiativa o sa ajute mult.

Sa ma pun pe scris, zic, dar pe masura ce scriu, imi dau seama cat de putin am citit in 2013. Sincer, abia de ating un top 10. Care nu e top, ci o insiruire de carti, mai bune sau mai putin bune, dar care mi-au facut viata mai buna anul trecut. Sa vedem…

1. Honore de Balzac – Femeia la 30 de ani

2. Sawako Aryoshi – Parfum de curtezana 

3. Marin Malaicu-Hondrari – Lunetistul 

4. Florin Lazarescu – Amortire 

5. Cezar Paul-Badescu – Luminita, mon amour 

6. Cella Serghi – Pe firul de paianjen al memoriei

7. Gustave Flaubert – Madame Bouvary

8. Radu Paraschivescu – Ghidul nesimtitului 

9. Playful Parenting – Lawrence Cohen (recitita)

10. Jean Piaget – Psihologia copilului – asta n-am reusit s-o termin, recunosc, stilul lui Piaget mi se pare greoi, ai nevoiede un mood anume si eu n-am gasit niciodata mood-ul perfect ca sa finalizez cartea.

11. Jean Liedloff – Continuum Concept – la fel, inceputa si neterminata, la fel, o carte deosebita, care presupune cel putin un environment aparte in timpul lecturii.

12. Ionel Teodoreanu – La Medeleni. Celebra. Cartea copilariei mele, citita de vreo 4 ori pana acum, de fiecare data la alta varsta si cu alte trairi :). Pun pariu c-o mai citesc o data pana mor.

Va invit sa va alaturati acestei faine initiative. Citez din Chinezu mai jos :), cam ce aveti de facut. Deadline 31 ianuarie.

“Vă propun să procedăm aşa:

Pasul 1. Scrieţi pe blogul vostru despre iniţiativa ”Biblioteca bloggerului român”.

Pasul 2. Spuneţi câte cărţi aţi citit şi daţi şi Top 10 personal al cărţilor citite (dacă nu aţi citit 10, faceţi Top câte aveţi :D).

Pasul 3. Invitaţi şi alţi bloggeri să ni se alăture ca să iasă treaba treabă şi să fim cât mai mulţi.

Pasul 4. Să mă anunţaţi şi pe mine în comentariu mai jos sau pe chinezu at chinezu.eu că aţi scris, ca să pot centraliza cărţile voastre.”

LE: tot sarind din comentariu in comentariu si din top in top, am gasit o lista bogata de lecturi si-am inceput sa iau notite. 🙂

Old books

3 thoughts on “Biblioteca bloggerului roman

Leave a Reply

