Scrisoarea pentru Mos Craciun


Am reusit sa o facem, in sfarsit. In seara asta o impaturim frumos si o punem pe pervaz, sa o ia Mosul la timp.

Fata de anul trecut am incercat ceva diferit, sa desenam ce vrem, in loc sa ii ajut eu sa scrie. Insa pentru ca si in privinta desenelor Mosul ar fi avut nevoie de traducator, am scris in dreptul fiecarui lucru dorit ce reprezinta. La final am pictat si am decorat cu lipici cu sclipici. Chiar a iesit mai frumoasa decat cea de anul trecut. Voi ce credeti?

Poze din timpul operatiunii aici.

PS: Edi si-a scris numele corect si relativ lizibil :).

santa letter

 

Leave a Reply

