Serbare gradinita, 2013


Am avut si noi serbarea de Craciun, care mi s-a parut ca a iesit foarte bine. Ar fi fost perfect daca n-ar fi fost parintii acolo, copiii s-au descurcat extraordinar. Hunii mei au fost doi craciunei, fiecare cu cate o poezie de spus. S-au descurcat destul de bine, Edi chiar a spus poezia perfect, Robi a sarit cateva versuri. Si-apoi a aruncat cu microfonul de pamant, in admiratia tuturor colegilor :D.

Mi-a placut cel mai tare sa-i vad langa prietenii lor, nu avem des ocazia asta. Ii stiam deja pe cei preferati, dar senzatia a fost totusi deosebita. Si da, huii fac parte din grupul celor mai nazdravani din clasa, vreo 5 la numar.

Per total, suntem cu totii multumiti, mai ales eu, care am putut fac poze in voie. Cam 198. :), o selectie aici.

DSC_4937

Leave a Reply

