Handmade Snow Globe


Anul trecut am facut unul cu Mickey Mouse. Anul asta am facut 3, (al patrulea e inca in lucru), specifice Craciunului: cu un om de zapada inside, cu un ren inside, si respectiv cu un pitic inside, cel de-al doilea pitic inca asteapta rabdator sa-si gaseasca capacul, stricat ca prin minune in procesul de fabricatie. 😀 Faceti voi legatura intre pitic si Craciun, nu stiu de ce, dar mie mi se pare evidenta. 🙂

Materiale necesare

Borcan (fie cumparati cu tot cu continut, dulceata de struguri e o minune, fie gol, acesta costa in jur de 4 lei, de la magazine de profil ca Art & Hobby), sclipici (musai praf), figurina de pus in borcan, zapada artificiala (personal imi place mai mult fara), lipici (tip superglue, adica puternic, sau puteti folosi pistolul de lipit, cu silicon), apa (eu am folosit normala, de la robinet, inteleg ca ar trebui apa distilata) si multa voie buna – asta musai! 🙂

DON’Ts

Nu umpleti de tot borcanul cu apa, astfel incat cele puse inauntru sa se poata plimba in voie cand agitati borcanul.

Nu puneti foarte mult sclipici sau zapada artificiala, sau alte materiale de decor, nu se va mai intelege nimic.

Nu distrugeti capacul original al borcanului. 🙂

Nu ezitati sa pictati borcanul pe dinafara (noi inca n-am incerat), dar oricum nu supra-impodobiti borcanul, din nou, nu se va mai intelege nimic.

Iata ce ne-a iesit:

DSC_4690

Mai multe poze aici.

PS: in loc de borcan, puteti folosi un pahar, ca aici, noi inca n-am incercat.

PPS: alte idei dragute aici.

2 thoughts on “Handmade Snow Globe

    • mai asteapta un pic, de acord cu tine. ai mei m-au ajutat, insa de ex. eu nici acum nu ii las sa umble cu super glue-ul…
      multam de aprecieri!

Leave a Reply

