Concurs de la Bufnita cea Inteleapta – Calendar de Advent


Un concurs tare drag la care m-am gandit sa particip, de la Bufnita cea Inteleapta. Mi-e drag si vine la fix cu zilele de dinaintea lui decembrie cel plin de idei premergatoare Craciunului. Este vorba de un Calendar de Advent facut de noi🙂. Suntem la al treilea anul acesta, asa ca merge la fix. Cu toate astea, vom participa cu ideile din anii trecuti, intrucat cel de anul asta inca nu este gata.

Asadar, primul calendar de advent este acesta.

calendar 1

calendar 1_2Facut de mine singurica, noaptea, o surpriza totala pentru huni cand l-au vazut. Cum am procedat? Am folosit cartonul de la o cutie de pampers:), ma felicit si acum ca nu arunc cutiile, ci le pliez si le pun bine, uite ca oricand sunt bune la cate ceva! Partea de sus triunghiulara e decupata dintr-o laterala a cutiei, n-am lipit una aditionala. Am intarit cutia cu alte placi de carton pe spate, lipite astfel incat sa poata sta in picioare (era bun si un suport, ca sa nu stea rezemat, dar n-a venit ideea asta la timp). Apoi am impachetat cutia in hartie de impachetat. Am legat pe orizontala 4 randuri de panglica, sunt 2 modele diferite, nu stiu daca se observa. A urmat apoi prinderea paharelor cu capse si decorarea lui. Total timp investit: cca 3 ore si jumatate, in 2 reprize, fara huni prin preajma. Total cheltuieli: cca 25 de lei.

Povestea din spate e simpla: spiridusii Mosului ii anunta acestuia sosirea si pregatesc terenul pentru marele eveniment prin cate un mic give-away/jucarie, zilnic, incepand cu 1 dec si terminand desigur pe 24 decembrie. Am inlocuit dulciurile cu un cadou. Nu va mai spun de bucuria hunilor din fiecare dimineata, la descoperirea surprizelor. De atunci, ma intreaba de spiridusi si de calendar in fiecare an, in aproprierea sarbatorilor. Ceea ce ne duce la cel de-al doilea calendar de advent, cel de anul trecut.

Pe care l-am mesterit impreuna, toti 4, cu muult ajutor din partea lui tati de huni. Treaba de barbat, vedeti si voi ca rezultatul final e ceva mai complex. Hunii au participat si ei la partea de bricolat/decorat casutele ce au gazduit surprizele spiridusilor. Povestea din spate a ramas, evident, aceeasi.

calendar 2 advent

calendar 2_2calendar2_1calendar2_3

Vom face si anul acesta inca unul, avem cateva idei, cat de curand ne apucam de treaba. Voi merge pe aceeasi idee de surprize/jucarii, la care voi adauga… un sfat de bine, scris cu migala pe hartiute mici si frumoase.

Leave a Reply

