Teatru de papusi


Sau despre cea mai recenta achizitie pentru huni, de ziua numelui. Si cea mai utila si cea mai apreciata, cel putin pana acum.

Cred ca v-am mai povestit despre jocurile noastre de rol, ce tin locul povestilor de seara. Ei bine, in sfarsit am reusit sa le achizitionez hunilor un teatru de papusi cu 7 marionete: o printesa, un cavaler, un pirat, un crocodil, un politist, o regina, un clovn. Crocodilul si politistul sunt printre preferati, iar cel mai mult ne place sa ne invatam unii pe altii cum sa ne comportam cat mai bine cu cei din jur.

Nu m-am mirat ca le place jocul, nici ca stam cam 2 ore pe seara sa facem asta. M-am mirat insa ca participa activ in poveste, dau replici la randul lor si isi iau rolurile in serios. Marionetele in sine fac toata treaba, teatrul de papusi e cam degeaba

Le-am achizitionat de pe amazon uk, in total am dat vreo 500 lei, insa daca le luati de la noi (printesa, cavalerul si piratul le gasiti la Imaginarium, cu 149 lei/buc, in timp ce eu le-am luat de pe amazon cu 13 lire sterline, you do the math).

DSC_4524

 

Mai multe poze aici.

Leave a Reply

