Ziua Internationala a Cartii


Nu este astazi. Dar ma simt de parca ar fi, coincide furmos cu etapa in care ma aflu, despre care am mai scris pe scurt aici. Am 7 carti care asteapta sa fie citite. Bune sau rele, voi afla asta curand, dar CARTI, iar prin asta eu inteleg orice altceva in afara de parenting books, singurele cu care m-am delectat in ultimii 5 ani si jumatate.

Nu e nicio ironie la mijloc. M-au ajutat enorm cartile de parenting. Le iubesc si sunt deschisa oricand catre ele. Am nevoie de ele. Dar am nevoie si de altceva. Orice altceva, nici nu conteaza cat de bune sunt sau nu, daca le-am mai citit sau nu. Mai jos o lista, la care astept cu nerabdare adaugirile voastre.

Honore de Balzac – Femeia la 30 de ani 

A. S. Byatt – Cartea copiilor 

Sawako Aryoshi – Parfum de curtezana

Markus Zusak – Hotul de Carti

Marin Malaicu-Hondrari – Lunetistul 

Florin Lazarescu – Amortire 

Cezar Paul-Badescu – Luminita, mon amour

Cella Serghi – Pe firul de paianjen al memoriei

 

Pe urmatoarea lista de cumparaturi:

 

Simone de Beauvoir – Toti oamenii sunt muritori 

Madame de Lafayette – Principesa de Cleves 

Guy de Maupassant – O viata

Gustave Flaubert – Madame Bouvary

Khaled Hosseini – Vanatorii de zmeie

Tracy Chevalier – Fata cu cercel de perla

Marguerite Duras – Amantul 

Jonathan Safran-Foer – Extrem de tare si incredibil de aproape 

Lucian Dan Teodorovici – Matei Brunul

 

Deci, voi ce mai cititi?

PS: visez in secret la o biblioteca plina cu carti de suflet si foate colorata. Cu sofa sau fara.

???????????????

 

Leave a Reply

