Zooper Kidz


Si numele meu n-ar mai fi fost Mami de huni, daca n-as fi ajuns si eu la Zooper Kidz, in Promenada Mall.

Ardeam de nerabdare sa ajung acolo si lucrurile au fost cam asa cum ma asteptam sa fie:  frumoase si scumpeJ. Si mult mai ok decat in poze. Nu discut preturile, cred ca daca vrei calitate, se justifica, si mi-au parut calitative produsele. Si daca tinem cont si de zona, si de profil, apoi chiar nu exista loc de carcoteli.

E greu insa sa dau un feedback obiectiv, dat fiind faptul ca de abia ce m-am intors din Disneyland si ale lor stores… well, cum sa zic, nu se compara cu nimic din ce este aici. Dar, daca va incalzeste cu ceva, si acolo sunt tot scumpe, chiar si comparativ cu nivelul pietei locale. Zic doar ca arata bine, promitator, si ca daca sunt deschisi la sugestii si imbunatari, o sa iasa bine on the long run. Ce mi-as fi dorit sa gasesc acolo:

–          Urechi de Minnie Mouse si de Mickey Mouse. Sunt de departe cele mai cautate la noi si cele mai apreciate de pitici. De exemplu, eu m-am intors cu 5 bucati din Paris si as fi luat si ieri inca o pereche, daca as fi avut de unde.

–          Carnetele si pixuri cu personajele Disney. In Disneyland au unele speciale pentru autografele pe care le dau personajele celor mici, cred ca ar prinde bine si la noi. Chiar daca ne lipsesc personajele live :).

–          O geanta cu Minnie – au in Disneyland una din plus, nici prea mare, nici prea mica, rosie si evident, cu chipul frumoasei Minnie. As fi cumparat-o si pe asta, pentru mine, desigur :).

N-am gasit, asadar m-am intors doar cu o pereche de cercei, pentru mine.

Nu as fi vrut sa gasesc parte din vesela cu personajele Disney, acea vesela si acele sticlute si paharute pe care le gasesc si in Auchan. Pareau identice si cred ca s-ar fi putut orienta si la altele, avand in vedere gama larga de produse din aceasta categorie.

Cam asta, in mare mi-a placut. Daca dau drumul la comenzi si pe site, caci mi-e greu sa ma deplasez pana acolo, o sa fie chiar si mai bine.

Iar de ajuns se ajunge relativ usor: intrarea din Floreasca, dreapta pe langa Zara, coborare pe scara rulanta pana in dreptul lui Peek & Cloppenberg (pe care merita sa-l vizitati, by the way) si veti fi fata in fata cu Zooper Kidz, chiar langa magazinul Noriel :).

Sursa foto: aici.

zooper kids

 

5 thoughts on “Zooper Kidz

  1. Cordelute cu Minnie si Mickey sunt pe toate drumurile, eu nu stiu cum de n-ai gasit 🙂 Eu am (Eliza, de fapt) unele luate din Dragonul Rosu cu 5 lei dar gasesti si aici, de exemplu, toate formele, inclusiv palariuta: http://www.articoledepetrecere.ro/Petreceri-tematice-copii/Minnie-Mouse/Pagina-1/10-422.html Probabil ca daca le-ar aduce acolo, ar fi vreo 40 de lei cum sunt si pixurile cu printese. Mi se pare strigator la cer sa fie 40 de lei un pix in conditiile in care au niste bluzite cu Tinkerbell la 40 de lei. Iar costumele de carnaval sunt nesimtit de scumpe si calitatea e fix aceeasi cu cele luate din Dragonul Rosu (un material prost, subtire si care se destrama repede). E frumos magazinul, dar mie mi se pare scump. Am gasit putine chestii pe care as da banii.

    • Buna,
      Ce-i drept n-am cautat in alta parte urechi de Minnie, si ma asteptam sa le gasesc acolo. Ce ai trimis tu nu-s chiar ca originalul, dar pot fi o solutie. am o poza cu mine si urechile, la profilul de FB, al meu, cel personal, ca sa vezi la ce ma refer.
      In rest, mie mi s-a parut decent, desi scump, dar depinde cine e targetul. N-am observat calitatea costumelor, dar restul de hainute mi s-au parut ok.
      Multumesc de comment!
      pup

    • te opresti instant cand vezi preturile, te asigur :). sau ma rog, iti mai taie din elan. asa am zis si eu cand am ajuns in Disneyland, si tot am plecat de acolo doar cu 5 urechi de minnie si o tona de alte suveniruri si jucarii.

Leave a Reply

