6 ani de blog


Si o recomandare la ceas aniversar.

Astazi fac 6 ani de blog. La multi ani mie! Nu de blogging, asta e meteahna si mai veche, ci de acest blog. Nimic mai potrivit pentru ziua de azi decat un cadou. Pentru voi, parinti si copii, si bunici, si viitori parinti.

Un articol mai vechi, pe care abia l-am descoperit, despre ce uita parintii sa faca, ma regasesc in cateva din situatii😦, iar pe cele mai importante, le reiau mai jos:

 

Părinţii uită să privească încurajator, încântaţi, surprinşi în mod plăcut ceea ce copiii fac, spun, realizează, împărtăşesc. Părinţii uită să se bucure de copilul pe care-l au, în prezenta copilului!

Părinţii uită să spună copiilor: “Iartă-mă, am greşit atunci când am ţipat la tine!” Sunt prea puţini părinţii care-şi permit să-şi ceară scuze.

 Părinţii uită să ofere intimitate copiilor lor. Vor să ştie tot, să rezolve ei tot, să se implice ei în tot.

 

Poate citind aceste randuri, n-o sa mai uitam. Macar pentru o zi.

??????????????????????????????????????????????

 

4 thoughts on “6 ani de blog

  1. La multi ani! La cat mai multe postari!Va doresc sa aveti in continuare trairi frumoase pe care sa le adunati aici sa vi le amintiti peste ani.
    Da,adesea uitam,si eu am inceput sa reactionez de la o vreme,desi sotul meu nu stie ca eu imi cer scuze copilului/copiilor…i se pare prea mult.
    Sau alta greseala…vei face asa cum vreau eu…ce aiurea!…si eu am avut de suferit(cred ca inca mai sufar) de pe urma unei astfel de atitudini a parintilor mei si as vrea din tot sufletul sa nu repet greselile parintilor.
    Deci la multi ani inca o data,multumim ca existati!

Leave a Reply

