Pinocchio


La Teatrul Ion Creanga, adica aceasta piesa. Fiindca duminica dimineata e dimineata de teatru. Am decis ca anul asta sa nu mai mergem la MTR. Ne vom intalni, poate, cu cei de la Zurli in alt context, dar pentru spectacolele lor suntem deja mari. Si nervii mei prea obositi. Ii felicit pentru ceea ce fac si le doresc mult noroc pe viitor. Noi ne vom duce de-acum  la Tandarica. Sau la Ion Creanga.

Am nimerit acolo in aceasta duminica, dintr-o intamplare care s-a dovedit a fi foarte fericita. Mi-am dorit bilete la Tandarica, si le-am primit la Ion Creanga. (Oare daca-mi doresc un salariu mai mare, o sa castig la loto??) Si fiindca in anul de gratie 2013 ma simt generoasa tare, le-am primit, le-am platit, si-am mers, fara sa ma agit prea tare, desi ideea unei piese de teatru pentru copii de o ora si 45 de minute nu face casa buna cu nervii mei… In dimineata cu pricina insa, as fi facut multe ca sa nu mai merg, dupa o noapte de doar 3 ore, tot ce vroiam era sa zac. M-am bucurat foarte tare ca nu m-am lasat prada ispitei si-am mers, fiindca a fost absolut superb. Am avut si o pauza de 10 minute, iar cele 100 de minute cat a durat toata piesa au trecut ca gandul pe langa noi, lansand in urma amintirea unei duminici frumoase.

Nici nu stiu sa spun ce mi-a placut mai mult: actorii, felul cum a fost pusa in scena piesa (o abordare nitelus mai moderna), decorurile, costumele, muzica… cred ca mi-a placut totul. Ah, mai putin sonorizarea, pe alocuri, neavand microfon, unii actori se auzeau slab spre foarte incet. Dar nu s-a intamplat suficient de des astfel incat sa supere.

Nu conteaza insa cat de mult mi-a placut mie, ci cat de mult le-a placut hunilor. Mai mult decat la Planes sau la Monster’s University. Si asta spune tot. Mai mergem.

pinocchio 1pinocchio

Sursa foto: Teatrul Ion Creanga (da, am avut bunul simt sa nu-mi iau aparatul foto la mine).

 

2 thoughts on “Pinocchio

  1. Am dispărut un timp din blogosferă (probleme) dar am revenit şi vin în forţă. Vin cu o invitaţie şi dorinţa de a ne cunoaşte personal. La mine pe blog este o invitaţie la modul general, dar pentru gemenii pe care eu nu i-am uitat, în mod special. Pe blogul meu veţi găsi toate datele http://stropidesuflet.wordpress.com/ Sper din tot sufletul că veţi accepta invitaţia mea.

    • ma bucur ca ai revenit, sper ca esti ok. am comentat si pe blogul tau, din pacate nu putem ajunge… poti sa-mi spui te rog insa cum pot intra in posesia cartii? se poate comanda si online?
      multumesc,
      luminita.

Leave a Reply

