Paris, ziua 7


Continuam povestile, promit ca nu mai e atat de mult :). O alta zi in care am ales un program mai lejer, ca dupa Disneyland, desi, judecand dupa ora la care am ajuns acasa, n-as spune ca a fost chiar lejer: Arcul de Triumf – Champs Elysee – Turn Eiffel – Turn Montparnasse.

N-am vizitat Arcul de Triumf, am facut doar cateva poze, ne-am plimbat prin imprejurimi si am asistat la un spectacol stradal de Street Dance or something, in care a avut si tati de jucat un rol, acela de a-l imita pe dansator in anumite momente. Hunii au fost incantati sa-l vada pe tati ca se implica si face roata in aplauzele spectatorilor.

Am apoi luat-o in jos pe Champs Elysee, si am poposit, spre marea mea bucurie, in cateva magazine, de unde nimeni n-a plecat cu mana goala. 🙂

Apoi, spre marea bucurie a hunilor, am luat o bicicleta pana la Turnul Eiffel. Conducatorul ei, un alt roman, din Bacau, a fost suficient de amabil cat sa ne faca niste poze si sa facem cateva opriri in plus. Mai mult, ne-a oferit si cateva informatii despre locurile prin care treceam. El ne-a oprit si langa pasajul in care a murit Lady Diana, si am vazut si monumentul ridicat acolo in memoria ei.

Urmatoarea oprire a fost Turnul Eiffel, in care am ajuns sa si urcam, dupa o portie zdravana de inghetata si dupa, evident, o coada de vreo 30 de minute. Din pacate, n-am putut urca pana sus, caci era inchis, ci doar pana la al doilea etaj. Chiar si asa, view-ul de acolo de sus e fantastic.

Am luat apoi pranzul pe pajistea de langa turn (similar cu ce am facut in prima seara) si ne-am oprit cu hunii la un loc de joaca, unde am mai ramas vreo ora. Dupa inca o scurta plimbare, am luat metroul si ne-am oprit la Turnul Montaprnasse, pentru alte cateva poze, un carusel si un C&A, pe care-l ochisem inca din prima zi :).

Paris 2 441

Regret acum ca nu am vizitat si turnul, as fi vrut sa vad cum se vede Parisul de la etajul 59 :), adica de la 200 m inaltime. Recent aniversat de 40 de ani, dupa cum am aflat la fata locului, turnul poate fi vizitat in fiecare zi din an (nu e inchis niciodata, pare-se), este relativ ieftin (7 euro bilet adult) si nu, aici nu stai la coada :).

Pozele zilei, aici.

 

 

2 thoughts on “Paris, ziua 7

    • multumim!
      sa ajungeti de Craciun sau in apropiere, Camelia! au o gramada de oferte si in plus, trebuie sa fie fantastice toate aranjamentele in aceasta perioada 🙂

Leave a Reply

