O petitie cat o viata de om


M-am tinut tare de tot pana acum. Am evitat toate stirile, am citit pe diagonala numai unele articole despre tragedia intamplata luni, cu baietelul care a fost ucis de cainii comunitari. In continuare refuz sa citesc, desi ma afecteaza din ce in ce mai tare. Pentru ca sunt lasa si mi-e frica, de aia. Pentru ca e mai bine in lumea mea aparent fara griji. Evit sa constientizez ca ni se poate intampla si noua, oricand, si incerc sa fug.

Mecanismul de aparare nu functioneaza, insa. Nu voi dezvolta si eu subiectul, fiindca nu e neaparat locul si fiindca nu ma simt in stare. Dar va invit sa semnati petitia, va invit sa faceti ceva, orice, pentru ca astfel de lucruri sa nu se mai intample.

Aici petitia.

Leave a Reply

