Muzeul Tehnic “Prof. Ing. Dimitrie Leonida”


Cel din Parcul Carol I, unde am fost noi duminica dimineata. Hunilor le-a placut foarte mult, desi nu am putut testa toate masinariile existente acolo. Intamplarea a facut sa nu fim insotiti de ghid. Am vazut insa in urma noastra grupuri cu ghidul care au testat anumite lucruri, deci se poate, mare parte din exponate si masinarii, functioneaza.

Muzeul a prezentat un real interes pentru huni: masinute, trenutele, motociclete, biciclete, motoare, generatoare & so on. Toate vechi. Un deliciu. La intrare, o expozitie de jucarii. Si ele vechi. M-am bucurat teribil sa revad parte din propriile-mi jucarii de cand eram copil. Hunii nu conteneau sa ma intrebe la fiecare pas daca am avut si cutare si cutare jucarie.

La final, Edi a decretat:  “Cam mic muzeul asta, mami! Data viitoare sa mergem la unul mai mare!”. Muzeul are parter si etaj, destul de maricele, as spune. Las’ ca vezi tu la Paris, fiule!

Intrarea costa o ‘avere’, cam ca la toate muzeele bucurestene: 4 lei bilet de adult si 2 lei bilet de copil peste 3 ani. Sub 3 ani, cei mici au intrarea gratuita.

Poze aici.

PS: Parcul Carol I a fost fix pe gustul meu: mare, liber, cu multe alei largi, numa’ bune pentru huni alergatori cu cai pe roti. Neamenajat, dar curat, cu un aer relativ salbatic, cu vegetatie multa si inghetata buna. Si scumpa. 2 locuri de joaca am vazut in tot parcul (or fi vreo 4 in total, nu l-am vazut chiar pe tot). Recomand.

Leave a Reply

