Expozitia de fluturi tropicali vii de la Antipa


Cea de aici. Suntem la a doua tentativa de a o vizita, de data asta reusita. Va spuneam aici ca prima oara cand am vrut sa ajungem, inca nu sosisera fluturii, doar fusesera anuntati ca fiind acolo, asadar am vizitat din nou muzeul.

Care muzeu merita cu mult mai mult a fi vizitat decat aceasta expozitie. Care nici nu mai poate fi vizitata, duminica a fost ultima zi, dupa perioada de prelungire. Noi am fost sambata. Am platit 54 de lei pentru 2 adulti si 3 copii (10 lei biletul pentru copil, 12 lei cel pentru adult), pentru cca 15 minute de bucurie.

Locul mic (cam cat o sufragerie de apartament cu 2 camere) si speciile putine nu justifica pretul relative mare al biletului. Dar mi-a placut, a fost o experienta interesanta. Hunii sunt si ei de aceeasi parere, desi mai mult le-a placut in parc dupa.

Cateva poze aici.

???????????????????????????????

 

6 thoughts on “Expozitia de fluturi tropicali vii de la Antipa

    • da, uite, imi pare rau ca nu ti-am citit postul cu pricina mai din timp…
      am ezitat cand am ajuns in fata si am vazut cat de mica e incaperea, dar…

      • Pe mine m-a anervat cel mai mult ca i-au facut reclama falsa, cum ca vezi cum se naste un fluture… pentru asta am platit de fapt… si cand colo…

      • da, corect. desi poate daca ajungeam la inceputul expozitie, parca pe 1 iulie a inceput, lucrurile nu erau atat de triste…

  1. Am ajuns si noi la Antipa vara asta si am ales sa vizitam doar expozitia muzeului- celelalte mi s-au parut totusi prea scumpe, si citisem niste recenzii nu prea grozave despre cea a fluturilor…

Leave a Reply

