La Zoo


Fiecare vizita intr-un loc unde am mai fost cel putin o data, e cu totul altfel, din perspectiva huneasca, cel putin. Am fost duminica la Zoo Bucuresti (nu a fost chiar cea mai inspirata alegere), si m-am mirat cum hunii au inteles altfel lucrurile, s-au aratat interesati de animale, dar au facut diferenta, comparativ cu alte locuri unde am mai fost. Adica le-a placut si nu numai… N-am fost doar eu cea care a observat saracia, tristetea animalelor, aglomeratia, sau caldura, motiv pentru care am vazut cam jumatate din animale si cam jumatate custi goale. Partea fun a fost cand s-au speriat de tigru, care dupa ce a defilat mai ceva ca un model pe scena dand de vreo 3-4 ori rotocoale curtii sale, ne-a binecuvantat cu un raget. Hunii erau destul de aproape, asa ca s-au speriat ceva, mai ales ca a fost prima ora cand au auzit live cum face un tigru. Asta a facut vizita memorabilia, apoi am fost in parc, sa ne dam cu ATV-urile (toate masinutele cu motor pentru ei sunt ATV-uri; ocazie cu care am descoperit ca sunt si in IOR, nu doar in 23 august🙂 ).

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

Leave a Reply

