Seara perfecta


A fost aseara. Am ajuns acasa relativ devreme, avut timp de un dus pana sa vina copiii din parc, am pictat impreuna cu ei, ne-am uitat impreuna la desene, spalat, mancat, toate in regula. Seara ne-am jucat ca de obicei de-a printesa, de-a arbitrul si jocul despre care v-am vorbit aici (o sa revin la un moment dat pe tema acestor jocuri), apoi am incercat sa dormim.

Am si reusit intr-un final, dupa ce fiecare hun a avut parte de o partida buna de plans. S-au intamplat pe rand, ele, partidele, din te miri ce motive: unde e apa, nu mai vreau apa, unde e mana, nu mai vreau mana, vreau in brate, nu mai vreau in brate…

Raman la parerea ca a fost o seara perfecta, cu atat mai mult cu cat am avut parte si de cate o repriza buna de plans din partea hunilor. Eu n-am reusit, desi am fost epuizata dupa ce s-au linistit ei, cu siguranta mi-ar fi prins bine si mie sa mai plang putin. Cum spuneam si aici, plansul face bine, din cand in cand. Iar hunii nu mai avusesera parte de o repriza buna de plans demult. Stiu si care e cauza, din pacate nu am cum sa o elimin, mai avem ceva de asteptat pana la terminarea vacantei. E bine totusi ca s-au eliberat pentru un timp.

PS: mai mult decat atat, azi noapte, dupa cred ca aproape un an, au dormit singurei, fara intrerupere, la ei in pat. Rar se intampla sa fie asa pentru amandoi de-odata. Eu m-am trezit insa de cateva ori, sa-i verific, prea multa liniste mi se pare intotdeauna suspecta.🙂IMG_0927

 

 

Leave a Reply

