Water Park


O atractie distractie bifata cu succes vineri, inca una de adaugat pe aceasta lista. O surpriza din partea sotului, atat pentru mine, cat si pentru huni.  Nu m-as mai fi dat dusa de acolo, si asa am stat incredibil de mult pentru o zi in soare, de la 09.30 la 14.30.

Hunii au fost incantati, desi usor reticenti la inceput (mai ales Robi, caruia inca ii e frica de apa). Pana la plecare insa s-au dat pe brazda si evident ca nu ii mai puteam scoate din apa. Au concluzionat ca mai vor, usor mirati ca ‘n-am mai vazut pana acum un loc de joaca in apa”. 🙂

Despre parc, numai de bine, conditii excelente, curatenie, facilitati pentru toti si pe toate gusturile. Pentru copii exista 2 piscine, adevarate locuri de joaca in apa, una mai mica si mai linistita si una ceva mai maricica (acolo unde m-am simtit si eu foarte bine) si inca 2 locuri de joaca pe uscat. Cel putin asta am vazut noi, nu sunt sigura ca am explorat intreg parcul.

In plus, preturile sunt mai mult decat decente (intrarea 30 de lei/adult, 20 de lei/copil, in cursul saptamanii, cam 5 lei orice bautura, in jur de 15 lei meniul). Alte detalii organizatorice la ei pe site. Singurul dezavantaj pentru noi este ca e destul de departe. Insa merita efortul, chiar daca la intoarcere hunii cu greu au putut sa nu adoarma :).

M-am simtit si eu din nou copil (m-am dat chiar si pe un toboggan de adulti:D), asadar cu siguranta o sa repetam experienta.

Cateva poze mai jos, scuzati calitatea, sunt facute cu telefonul, camera cea mica a cedat nervos.

IMG-20130719-00039IMG-20130719-00042IMG-20130719-00040IMG-20130719-00041IMG-20130719-00043IMG-20130719-00045PS: am admirat si avioanele, ‘alea cu care o sa plecam noi in Franta, nu mami?’

One thought on “Water Park

Leave a Reply

