Amintiri din timpuri memorabile


Ca cele pe care le traim de vreo 5 ani incoace. Azi poze cu huni mici, din primul an, ca se ne aducem aminte ca am fost si noi asa, nu mai stiu exact cand, decat daca ma uit in calendar.  Asta pentru ca aseara ne-am uitat la poze. Cele hard copy, din albume, cu adevarat valoroase. A fost grozav sa-i revad pe huni grasi. Foarte grasi, bucalati si dolofani, cum sunt copiii mici de tot si fara urme de griji. Daca n-as fi avut pozele, as fi putut sa jur ca n-au fost niciodata asa. O mica selectie din cele mai dragi mie, mai jos.

23456789101112

4 thoughts on “Amintiri din timpuri memorabile

    • Multumesc, Raluca!
      apropos de Cati, s-a schimbat asa de mult! eu recunosc ca am din ce in ce mai putin timp liber si n-am mai frunzarit blogul tau de ceva vreme. Dar cand am revenit mi-am dat seama cum s-au mai schimbat lucrurle🙂
      va pup cu drag!

Leave a Reply

