Nu simt ani multi pe umeri


Sau cum e anul asta versus anul ce-a trecut. A fost un an ca niciun altul. Un an mai bun, cu senzatii de mai bine. Nu stiu cine m-a transit in moalele capului si cum am ajuns sa am mai multa grija de mine si sa aloc mai mult timp lucrurilor dragi sufletului meu, da’ concluzia finala e de bine. Deci, lista:

–          Mai mult timp pentru mine, de la shopping, pana la a pune in practica mici pasiuni – pana acum un an nici n-as fi zis ca am (pasiuni)😀

–          Am calatorit mai mult

–          Am invatat lucruri care-mi plac si pe care le folosesc zi de zi

–          Am cunoscut oameni noi, si cei mai multi nu sunt in lista mea de prieteni de pe FB😀

–          M-am imbogatit dpdv profesional

–          N-am vazut mai multe filme si nici n-am citit mai mult – iata si o bila neagra

–          Sunt mai rationala si mai curajoasa

–          Am 3 tatuaje in plus (fata de 0, cate aveam anul trecut, adica)

–          Am scris mai mult pe blog – dar nu suficient de mult, totusi

–          Hunii mi-au spus “La multi ani!” in cateva randuri si s-au bucurat sa manance tort si sa-l aleaga, dibaci, cu ciocolata multa; frisca on top, pusa sub supraveghere vigilenta de huni ageri😀

Nu simt ani multi pe umeri (poate pentru ca nici nu sunt, de fapt). Mi se pare, poate, dar simt ca ma bucur de viata mai mult. De lucrurile alea mici si marunte. De detaliile care conteaza. Poate ca m-am maturizat, asa cum zice la carte ca se intampla, o data cu varsta. M-am copt si-s numa’ buna de pus pe rana. Si dupa cum vedeti, modesta. Nu-s inca implinita pe deplin, ceva imi spune ca mai sunt carari de batut si lucruri de facut si desfacut. Ceva curaj de adunat si pus in punga. Asa ca pana la urmatorul hop, va doresc sa va simtiti ca mine, macar din cand in cand.

87330264

2 thoughts on “Nu simt ani multi pe umeri

Leave a Reply

