Ce mi-ar lipsi daca nu as putea vedea?


Citind aceste 2 articole (aici si aici), am incercat azi sa fac acest exercitiu: sa inchid ochii, numai pentru cateva minute si sa incerc sa-mi dau seama ce-mi lipseste. Jur ca nu-mi vine in minte decat un singur cuvant: totul! Nu ma pot decide: lumina, oamenii, strazile, culorile, copiii mei… absolut totul! Sigur ca se poate trai si fara asta, dar cu ce pret? Un adult poate sa care aceasta cruce cu greu, dar un copil? Si de ce tocmai un copil sa nu poata sa cunoasca sa se bucure sa vada? Dupa primele clipe de nesiguranta, gandurile mi-au zburat involuntar catre copiii mei: dar oare cum ar fi ca ei sa nu vada? Aici experimentul s-a terminat brusc, n-am vrut sa merg si mai departe pentru ca deja subiectul nu mai eram eu, ci ei.

Dar nu este vorba despre mine, despre noi, ci despre Dorinel. Nu trebuie sa faceti foarte multe pentru a-l ajuta, dar trebuie sa faceti ceva: sa donati (macar) 1 leu. Este campania despre care v-am mai vorbit aici. Si sa-i convingeti si pe altii sa o faca, sa faceti cunoscut cazul lui.

Impreuna ii putem schimba viata. Incercam?

150378004

Leave a Reply

