Sedinta foto


Cele mai faine poze pe care le au hunii le-au fost facute la gradi, acum aproximativ o luna. Cu recuzita si tot tacamul. Cu huni cooperanti, zambitori si cu atitudine. O sedinta foto la care n-am fost prezenta, dar care merita toti banii din lume. O mica selectie mai jos.

PS: am dat o caruta de bani (190 lei) fata de pretul real al pietei pe: album A4 (1 buc, carton, f gros), album A6 (1 buc, carton fo gros), 2 magneti mici si meschini, 4 brelocuri. Am primit bonus toate pozele in format electronic pe CD, toate pozele print la format 15×17, si o cana din care-mi savurez cafeaua zilnica.

d (4)d (6)d (9)d (14)d (17)d (19)d (22)d (26)d (41)d (43)d (45)d (59)d (65)d (71)d (72)d (75)d (77)d (79)d (84)d (86)d (87)d (91)d (98)d (103)

6 thoughts on “Sedinta foto

    • sunt doar seriosi, cunosc moaca :D. de regula asa sunt la pozele in care li se spune cum sa stea, la neinstantanee sa spunem. sedinta din primavara a fost un cosmar din acest punct de vedere, am diplome ptr mama de 8 martie cu copii care aproape plang… sau asa pare, ma rog.

Leave a Reply

