Serbare de huni (aproape) mici


A fost vineri, 14 iunie. Cea de a doua serbare in adevaratul sens al cuvantului din viata lor. Cea de final de an gradinitesc.

Hunii au fost 2 din cei… 5 pitici pe care i-a avut Alba ca Zapada din povestea noastra. Au avut costume pe masura, si-au spus poezia aproape bine (n-am repetat mai deloc cu ei acasa), au fost numai zambete, alergatura si voie buna.

Am avut emotii si eu si ei, desi la ei clar nu s-a vazut decat acasa, seara, inainte de somn. Am reusit sa fac si poze de data asta. Ne-am intors acasa seara, obositi (ei, hunii) si ametiti (noi, adultii). Dar cu totii fericiti.

Acum simt lipsa timpului liber, acela pe care sa-l impart doar cu hunii, mult mai acut. Parca abia acum am realizat cat de mult au crescut si cat de multe stiu acesti huni (aproape) mici. I-am vazut intr-un altfel de context, aproape nou pentru mine, cu prietenii lor, cu relatii sociale (cat de sociale pot fi ele la 4 ani si 10 luni). I-am simtit si mai independenti, cu toate astea inca legati de mine, de noi… la serbare, am stat in fata de tot, chiar langa scena, facand pe pozarul. Iar ei s-au uitat in continuu la mine, cerand parca o confirmare a tot ceea ce faceau. Sigur, mai putin atunci cand se alergau cu inca 5 pusti prin toata curtea gradinitei. 🙂

Si ma simt mai mandra de ei decat oricand.

DSC_25341012110_496820667057040_2025106034_nDSC_2530DSC_2539DSC_2548DSC_2556DSC_2562DSC_2563DSC_2570DSC_2574DSC_2580DSC_2693hunisorii

Leave a Reply

