Trip to Berlin


La inceputul saptamanii trecute, fara huni. Scurt, obositor, dar frumos. Un oras de vreo 2 ori mai mare decat Bucurestiul (892km² si 3.5 milioane de locuitori), cred ca mi-ar fi trebuit vreo 2 saptamani sa-l vizitez oleaca mai pe indelete. Cu toate astea, nu mi-as face aici concediul. Sunt mult prea multe lucruri care nu sunt pe gustul meu, de la aglomeratie, pana la clima si chiar oameni.

M-am bucurat totusi sa vad ca in aceasta perioada a anului se intuneca dupa 22.30 si se lumineaza putin inainte de 05.00. Am trait strania senzatie de a intra intr-un bar full de oameni, dar fara pic de fum (in baruri si restaurante nu se fumeaza). M-am mirat ca n-am auzit absolut niciun claxon, desi e un oras extrem de aglomerat. Si mi-a placut relaxarea cu care se bea bere pe strada. Ca si cand ai bea apa sau suc.

Berlin, orasul in care era sa fiu calcata de biciclete, in nenumarate randuri🙂, nu de masini.

IMG_0025

Mai jos cateva din locurile pe care am apucat sa le vad, from the outside, ca n-a fost timp de altceva. Desi recunosc ca mi-ar fi placut sa pot vizita macar unul dintre cele 153 de muzee din Berlin.🙂

Poarta Branderburg

IMG_0091

Domul Berlinului

IMG_0090

Monumentul Holocaustului

IMG_0092

Berliner Fernsehturn – Turnul TV Berlinez, n-am putut sa-l vizitez, din pacate.

IMG_0033

Rathaus – Primaria din Berlin si Zidul Berlinului – parte din locul unde era o data, si n-am poze de aici

Alexanderplatz

IMG_0035

Catedrala din Berlin

IMG_0061

IMG_0062

Insula Muzeelor (parte din)

IMG_0063

IMG_0060Friedrichshain-Kreuzberg, unde am facut shopping in galeriile La Fayette.

 

DSCF3782

DSCF3785

Restaurantul la care am mancat in prima seara, fara nicio legatura cu numele, e un restaurant unde se tin si cursuri de dans, iar atmosfera e foarte faina.

IMG_0022
IMG_0021Si Wiener snitzelul pe care nu am reusit sa-l dovedesc.🙂

IMG_0029

O alta chestie interesanta si destul de draguta: ca simbol al iubirii (din cate am putut sa-mi dau seama, neavand pe cine sa intreb), localnicii pun aceste lacate insotite de diverse mesaje pe podurile celor doua rauri din Berlin (este traversat de raurile Spree si Havel). Mult mai bine decat E + L = LOVE pe copaci, banci, monumente, ca in Bucuresti, nu?IMG_0086IMG_0070IMG_0069

N-am avut camera profi cu mine, asadar scuzati calitatea pozelor.

As vrea sa ma reintorc peste vreo 10 ani (desi pun pariu ca o sa ajung mai repede de atat). Sunt curioasa daca si atunci jumatate din acest oras mare va fi in constructie. Sigur ati observat macarale in multe din pozele facute, nu?

In incheiere, o scurta istorie a Berlinului aici.

PS: hunii s-au descurcat excelent fara mine. Si la intoarcere m-au asteptat cu flori. Si mi se pare ca vorbesc mult.🙂

One thought on “Trip to Berlin

Leave a Reply

