Povestea ghiocelului


Am avut duminica reala placere sa ne vedem cu un ghiocel in carne si oase :). Da, la MTR, la inca o piesa de teatru pentru copii pusa in scena de trupa Zurli. A fost mai bine de data asta, se vede ca a venit primavara :). Sau au fost hunii mai cooperanti, iar eu mai bine dispusa, din motive evidente. Nu va imaginati ca s-a schimba ceva de data trecuta: aceeasi imbulzeala, aceeasi parinti incapatanati sa-si aduca copiii la teatru cand inca nu a sosit varsta pentru asta, fapt de a dus la urlete din belsug, la imbulzeala maxima, la imbranceli si semi-accidente, aceeasi parinti care soseau fara rezervare si se bagau cat mai in fata, aceeasi parinti multi si… vorba lui Lapusneanu, cam prosti. Nu in ultimul rand, aceeasi organizare care a lasat de dorit. N-am mai fost demult la Paiata, poate incercam saptamana aceasta.

Spectacolul a fost insa unul dintre cele mai reusite ale lor, iar la final am primit ghioceiJ, si-am plecat cu hunii acasa pe jos, cu metroul, la cererea lor expresa, si ne-am oprit in parc sa respiram primavara.

PS: in parcul ala de langa Muzeul de Geologie, unde va trebui sa mergem sambata :).

Cateva poze mai jos, scuzati calitatea, sunt facute cu telefonul.

IMG-20130303-00010IMG-20130303-00015IMG-20130303-00018IMG-20130303-00009IMG-20130303-00016

Leave a Reply

