Martisoare, felicitari si zambile


Prima poza, cele 9 martisoare facute de huni pentru colegel elor (am adaugat si o bratarica cu alb si rosu in pliculet). Alaturi de plansele pictate in seara respectiva, seara fara pictur nu exista.

DSC_1347

A doua poza, felicitarile facute de ei pentru doamnele educatoare. Ei au taiat cu foareca cu model, ei au perforat, ei au dat cu lipici cu sclipici. Eu am pus snurul si am scris textul, care nu se vede, dar sa ma credeti pe cuvant ca e acolo.DSC_1359

A treia poza, martisoarele hunilor facute la gradi. Pentru mine :). Au si un desen pe spate, sa stiti.DSC_1363

Pozele 4, 5 si 6, cel mai recent craft facut in weekend cu hunii: zambile din hartie. Care, de frumoase ce au iesit, au primit in dar un fluturas. N-am putut sa ma abtin si-am agatat de ele si un martisor facut de huni. Aici detalii despre how it’s made.DSC_1394DSC_1373DSC_1375

Bun venit, primavara!

Leave a Reply

