Martisoare de huni, editia 2013


Astea sunt primele facute, deja de acum 1 luna, cerute pentru expozitia de la gradi despre care inca nu stiu mai nimic. Cate 2 de fiecare (hunii au facut 3) + 1 felicitare. Ei au taiat, eu am ajustat, ei au perforat, ei au pictat, ei au bagat firul rosu prin nasturel, eu am capsat snurul.

Am continuat cu martisoarele si aseara, pentru cele 9 colege de la gradi. S-a lasat cu plansete, vroiau sa faca ei totul si se suparau daca nu le iese, deh, prima zi de gradi din saptamana si cele 7 ore de somn si-au spus cuvantul… sper ca astazi sa fie mai bine. Am facut deja 10, dar nu sunt inca finale.

DSC_1279DSC_1281DSC_1282

4 thoughts on “Martisoare de huni, editia 2013

Leave a Reply

