Metoda de adormit copiii


Pentru toti cei care cred ca urmeaza o reteta magica pe care daca o aplici rezulta un copil care adoarme singur si fericit, la el in camera si in pat, fara niciun efort din partea parintelui, inca din prima saptamana de viata…. Trageti aer in piept si numarati pana la 10! Urmeaza doar o noua fila din jurnalul hunesc. Consider demn de mentionat cum adormim noi la 4 ani si 4 luni. Apoi astept rosii, critici, ochi dati peste cap si ce mai vreti voi.

Uneori incepem prin a citi povesti. Nu atat de des pe cat imi doresc. Mai des incepem prin 2 episoade din Garfield (aici e prima oara cand puteti da cu rosii). La Garfield ne uitam de cele mai multe ori impreuna, imi place si mie la fel de mult ca lor. Apoi mergem la tati pentru un pupic. Apoi spunem inventam povesti. Mai intai Robi, apoi mami. Lui Edi ii place sa ne asculte si ne acompaniaza pe parcurs. Apoi spunem cate un cantecel. Trebuie sa-i inregistrez pe telefon (stiu pe cineva care va da cu rosii si aici). Mi-a placut intr-o seara cat de frumos a cantat asa ca l-am inregistrat si de atunci nu prea mai scap de etapa asta, sunt fascinati de telefonul ala aprins pe intuneric si de ei in rol principal de cantareti. Aici participa si Edi.

Apoi eu incerc vreo 10-15 minute sa ii conving sa nu mai vorbeasca. Intre timp, mai bem niste apa, mai facem o excursie pana la baie pentru pipi. Ei sunt fiecare la ei in patuturi. Eu sunt la mijloc, pe un pat improvizat o saltea. Robi are in mana lui mana mea stanga, cea cu floricele si pasareleJ, Edi are mana mea dreapta. Apoi ma trezesc si e deja trecut de miezul noptii.

PS: spectacolul incepe la ora 21.00. (mai multe rosii, va rog, la ora aia melatonina e in toi si noi ar trebui sa dormim demult)

PPS: aseara in loc de povestit povesti am pus in scena o poveste. Am facut teatru pentru copii. Eu eram printesa (cu paturica lor albastra si lunga pe post de mantie), Robi era cavalerul neinfricat si Edi sfatuitorul intelept. Si ma salvau de lupul cu care m-am intalnit in gradina castelului. Lupul era o oita de plus. Apoi eu eram cavalerul si Robi printesa si Edi inteleptul. Eu apoi eu eram inteleptul si Edi printesa si Robi cavalerul. Apoi Robi era inteleptul si Edi printesa si eu cavalerul…. Si apoi…  a fost fun rau de tot, mai facem.

PPPS: ala de mai jos nu e patul in care dorm hunii, bine?

DSC_0738DSC_0739DSC_0745

Leave a Reply

