Cei 3 purcelusi


Da, asa este, am fost din nou la teatru cu hunii. Nici n-o sa ghiciti unde. Cum unde? Tot acolo, La MTR, piesa pusa in scena de trupa Zurli. Stiu ca am spus in nenumarate randuri ca n-o sa mai mergem si culmea, chiar si acum sunt de aceeasi parere, dar uite ca totusi iar am ajuns acolo. Le place hunilor, asta e clar singurul motiv. Sau cineva imi spala creierul in mod regulat.

Aceeasi poveste, chiar daca alta: piesa super ok, hunii super incantati, aglomeratie extrema, maraieli si transpiratie multa de partea mea. A, mint, este si o noutate: Codul Zurli. Un flyer pe care-l primim la intrare si pe care suntem rugati cu insistenta sa-l citim. Pe care scrie lucrurile alea de bun simt de care ma plangeam in cateva randuri: ca e aglomerat, ca-s parinti care-si forteaza copiii sa stea pe scena si astia urla ca din gura de sarpe, ca sunt parinti care vin fara rezervare si insista sa stea in primele randuri cu copiii si cate si mai cate. Nu, nu se spune nimic despre faptul ca organizatorii lasa asta sa se intample in continuare si sincer, acest cod, nu va ajuta la nimic.

Vreau sa mai facem o incercare la piesele celor de la Paiata, la care n-am mai fost de vreun an. Si asta pentru ca acolo intra lume cate scaune sunt si fiecare e cu scaunul si locul lui, plus ca lipseste imbulzeala si bataia pe perne specifica fiecarei dimineti de duminica, atunci cand au loc piesele celor de la Zurli. Totusi, trebuie sa recunosc, actorii de la Paiata nu sunt atat de buni si lipseste muzica – sau lipsea acum un an cand am fost noi ultima oara – si asta strica rau. Va tin la curent. Pana atunci, cateva poze de la spectacolul de duminica, mai jos.

DSC_0909DSC_0912DSC_0920DSC_0922DSC_0926DSC_0928

5 thoughts on “Cei 3 purcelusi

      • hana, loc am gasit si noi, facme rezervare de luni mereu, dar hunii fie vor si ei loc pe scaun, ceea ce ai vazut ca nu se poate, fie vor cu mine cu tot pe perne, ceea ce de multe ori duce la inghesuiala… zau, e o formula care nu functioneaza….
        tu cand ai fost? ai fost duminica si te-am ratat?

Leave a Reply

