Scarba


Rar am mai simtit atata scarba intr-o singura zi. Imi pare rau ca scriu despre asta aici, intr-un loc atat de curat si de frumos, dar viata e presarata cu multa scarba, cel putin pentru unii, si e bine sa invatam aceasta lectie dureroasa de mici. Mai ales ca pe mine nu m-a invatat nimeni, as vrea cumva sa incerc sa schimb asta pentru copiii mei.

Nu vreau sa dezvolt absolut deloc ce s-a intamplat, dar dragii mei copii, daca veti citi vreodata aceste randuri, aflati de la mine ca e mai sigur sa fiti precauti cu absolut tot ce va inconjoara. Aflati ca nimic nu e gratis in lumea asta, nici macar o vorba buna. Aflati ca sunt putini cei carora le pasa, desi eu va doresc sa va intalniti cu multi. Aflati ca nimeni nu e de neinlocuit si termenul ‘neconditionat’ e in 99% din cazuri o utopie. Poate stirbesc din frumosul caracter pe care sper sa-l aveti, dar e mai mai bine pentru voi sa nu fiti naivi, sa nu fiti creduli, sa fiti macar usor tupeisti si cu multa, multa incredere in voi. Cu coloana vertebrala si respect, in primul rand fata de voi. Sa nu va lasati calcati in picioare pentru nimic in lume: bani, oameni, sentimente sau virtuti. Si sa radeti din plin in fata prostiei, a gafelor, a rautatilor si a scarbei, de care va veti lovi de foarte multe ori. Sa fiti sanatosi si incompatibili cu ipocrizia, sunt lucrurile pe care vi le doresc cu toata ardoarea in viata asta, si pentru care o sa mor luptand sa vi se intample!

6 thoughts on “Scarba

  1. draga mea, chiar zilele astea vorbeam cu o doamna care imi spunea ca acum , cat sunt mici, ii putem feri pe copii de relele lumii, de compromisuri si lupta pentru putere si supravietuire. viata insa nu e asa de frumos colorata si vor trebui sa fie pregatiti si pentru astfel de evenimente. increderea in ei cred ca o vor avea tocmai prin dragostea si atasamentul pe care noi li-l aratam. astfel ei se simt in siguranta si capata incredere in propriile forte si idei. noi am fost crescuti altfel, mai putin increzatori si mai putin siguri pe noi, mai putin cunoscatori in ale vietii. eu am incredere ca va fi altfel cu copiii nostri.

    • multumesc, vavaly, doamne ajuta sa fie asa cum spui! cu siguranta copiii nostri vor fi altfel, dar pe langa dragostea/atasamentul/si multitudinea de informatii pe care avem ocazia acum sa le oferim, sunt si mai multe pericole care ii inconjoara, nu are cum sa fie altfel… om trai si om vedea!

Leave a Reply

