Wish list 2012


N-am gresit, la 2012 ma refer, adica la asta de aici. Pentru anul asta nu mi-am propus un wish list, adica cel putin nu unul public, dar nu strica sa trec in revista cate din cele dorite si propuse in 2012 chiar s-au implinit. Cam jumate cred, desi simt ca-s mai multe. Sa vedem concret:

1.       Sa fim sanatosi. Da, asta poate fi un vis, din pacate pentru multi.

Ok 2012 din punctul asta de vedere. Era loc si de mai bine, unde nu e?, dar n-a fost nimic tragic. Sper sa fie cel putin la fel si in 2013, desi din punctul asta de vedere nu e prea ok, cu mici accidente hunesti la inceput de an, si vizite dese la dentist in urmatoarea perioada.

2.       Sa ii dau pe huni la un sport anul asta. Si la anul, la inca un sport.

Failed, esec total, nu si nu. Poate in 2013, la inot, om trai si-o vedea.

3.       Sa mergem toti 4 in Franta, in Paris, anul asta. Pluteste un mare semn de intrebare aici.

Failed that too. Dar nu si anul asta!🙂

4.       Sa invat sa merg pe role, candva, in urmatorii 3 ani. Daca nu reusesc pana atunci, renunt.

Ei, aici n-a expirat inca deadline-ul, desi sunt departe rau de asta.

5.       Sa imi cumpar un aparat foto profesionist si sa fac si ceva cursuri care sa ma invete ce sa fac cu el.

Mosu’ a fost darnic in 2012, mai jos bijuteria. Vin si cursurile, o parte-s facute deja.

nikon D7000

6.       Sa merg 1 weekend pe luna la munte/mare/iarba verde/oriunde in afara Bucurestiului. Se-ntelege, cu copii cu tot.

Hm, da si nu aici. Nu stiu cum sa evaluez exact, n-a fost chiar in fiece weekend, dar a fost des. Acum lucram sa fie si mai des, wish me luck.

7.       Sa ajung la New York, sa vad Manhattan-ul.

Wow, acum cu nr 7 asta, realizez ca sigur nu era un wish list pe 2012, doar daca nu aveam cateva multe Tequilla la bord cand l-am scris. Still want no 7 very much, once in this life I will make it happen!!

8.       Sa merg la cel putin 3 concerte in 2012, la noi. Unul l-am bifat, aka am bilete, sper sa si ajung.

Am mers la doua, tot e ceva.

9.       Sa fac o fetita sanatoasa. Oricand s-o putea. Visul asta paleste pe zi ce trece, mai ales dupa ultima vizita la doctor. Dar inca sper.

No comment here.

10.   Sa mut blogul intr-o casa noua.

Am o casa noua, nu pentru acest blog insa, sper sa revin cu vesti in 2013. Si sa indeplinesc si no 10.🙂

Sa stiti ca s-au intamplat cu mult mai multe. Mai ales profesional, lucru care conteaza pare-se, n-as fi crezut ca ma mai poate atinge acest aspect. Si totusi, prima dragoste nu se uita niciodata…

Una peste alta, pentru mine a fost un an foarte bun. Unul matur si plin. Fructuos. Mai curajos, sau cel putin eu asa m-am simtit. Ceea ce e un lucru mare. O fi de la schimbarea prefixului din vara (am trecut in sfarsit la 2:D), o fi de la sfarsitul lumii, ala care nu a mai venit, dar pentru care m-am pregatit intens:), important e ca mi se pare ca sunt altfel decat in multi ani. E bine.

shutterstock_119149858

Leave a Reply

